    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.comp.os.advocacy
    Subject: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Date: Tue, 18 Aug 2009 08:32:44 +0200

    Flo pisze:

    > A brali pod uwagę wybuchające egzemplarze?
    > Tylko NCAP w testowaniu aut jest w jakimś tam stopniu wiarygodne. Reszta
    > wszelkich opinii zależy od sponsora.

    NCAP tez jest sponsorowane... i dziwnym trafem same europejskie
    samochody wygrywaja :)

    > Żeby było jasne.
    > Nie jestem czcicielem kultu Nokii. Nokia skończyła się na modelu 6310i.

    EISA to jakas tam organizacja ... i jakies tam zdanie ma.... gadanie ze
    przekupna jest smieszne. Rownei dobrze mozesz uznac telepolis.pl ze
    platna tube appla bo Witek chwali swojego 3GSa, takie zarzuty to mozna
    kazdemu porzypisac bo jak cos chwali znaczy platny dziwkarz