  • 1. Data: 2015-05-02 13:08:53
    Temat: Smartfon dla dzieciaka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Jestem z tego pokolenia które smartfony ma w d.... Tym niemniej
    zaistniała sytuacja że trzeba kupić 12-latce smartfona. Priorytety są
    takie:
    1. Do 300 zł
    2. Możliwie dobry aparat fotograficzny.
    3. Możliwie dobry i duży ekran.
    Jakby ktoś miał jakąś propozycję niech śmiało pisze :) Przy okazji, jaki
    OS byście polecali?
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-05-02 15:56:18
    Temat: Re: Smartfon dla dzieciaka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 2 maja 2015 13:08:54 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]
    > 3. Możliwie dobry i duży ekran.
    > Jakby ktoś miał jakąś propozycję niech śmiało pisze :) Przy okazji, jaki

    Jak juz koniecznie chcesz skrzywdzic dziecko smieciowatym sprzetem

    http://www.gsmmaniak.pl/ranking-telefonow/?action=fi
    ltruj&cena=do-500

  • 3. Data: 2015-05-03 09:31:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 2 May 2015 13:08:53 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > Jestem z tego pokolenia które smartfony ma w d.... Tym niemniej
    >zaistniała sytuacja że trzeba kupić 12-latce smartfona. Priorytety są

    W tej cenie to żadnego bym nie polecił, ale oczywiście coś tam kupisz.
    W ostatniej gazetce auchan od 2 maja jest kilka takich wynalazków:
    -jakiś prestigio za 229, czy kazam 451 za 299zł na androidzie, ale
    mają 512MB ramu więc to będzie mordęga tego używać.Człowiek się od
    razu będzie niezadowolony przez to z androida.
    Na dzień dzisiejszy takie minimum to 1gb ramu.
    W tej cenie to coś bym wolał na windowsie, Lumia 435 kupisz za 299zł w
    euro, widzę na stronie.
    Generalnie dołożyłbym te 200 zł i do 500zł wziął coś na androidzie
    typu moto e, czy też z dobrymi parametrami jak na tę cenę Honor Holly.
    Ewentualnie jakąś lumię droższą.

    >2. Możliwie dobry aparat fotograficzny.
    jw.

    >3. Możliwie dobry i duży ekran.
    jw.

    >Jakby ktoś miał jakąś propozycję niech śmiało pisze :) Przy okazji, jaki
    >OS byście polecali?

    System to już kwestia gustu, na pewno przy takiej cenie windows na
    słabych parametrach będzie chodził płynniej.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-05-03 09:39:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
    > Cześć
    > Jestem z tego pokolenia które smartfony ma w d....

    A co to za pokolenie, bo mój ojciec używa i sobie chwali...

> [...]
    > 2. Możliwie dobry aparat fotograficzny.
    > 3. Możliwie dobry i duży ekran.
    > Jakby ktoś miał jakąś propozycję niech śmiało pisze :)

    Za tą cenę nie kupisz nic dobrego i nowego.
    Rozważ coś dobrej klasy używanego (w dobrym stanie).
    Np. Apple iPhone4S lub Samsung Galaxy S3, HTC One itp.

    > Przy okazji, jaki OS byście polecali?

    Tylko iOS lub Android się dziś liczy. Koniec pieśni.

    Z wielkim ryzykiem niezadowoloenia się licz jak kupisz coś z Windows. A już
    wytrzegaj się wszelkich Bada, Symbianów, Blackberry i tym podobnych
    niszowych systemów bo dziecko nie będzie w stanie do swojego telefonu dograć
    potrzebnych aplikacji/gier itp.

  • 5. Data: 2015-05-03 09:58:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 02:39:24 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A co to za pokolenie, bo mój ojciec używa i sobie chwali...

    Pokolenie '45r. Ci, do których by było warto zadzwonić, już wąchają
    kwiatki od spodu.
    Przy okazji, dzięki wszystkim za rady.

  • 6. Data: 2015-05-03 10:10:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pokolenie '45r.

    To mój ojciec starszy, nie wymiguj się od smartfona pokoleniem :-)

    > Ci, do których by było warto zadzwonić, już wąchają
    > kwiatki od spodu.

    Ale smartfon właśnie do wielu innych rzeczy oprócz
    "zadzwonienia" się nadaje...

    > Przy okazji, dzięki wszystkim za rady.

    Napisz proszę na co się zdecydowałeś i czy wnuczka
    z prezentu na 1-szą Komunię jest zadowolona ;-)

  • 7. Data: 2015-05-03 12:18:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 03:10:30 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ale smartfon właśnie do wielu innych rzeczy oprócz
    > "zadzwonienia" się nadaje...

    Są do tych "wielu rzeczy" lepsze rozwiązania. Np. desktop. I nawet
    zadzwonić z niego też można :)

  • 8. Data: 2015-05-03 12:19:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 03:10:30 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Napisz proszę na co się zdecydowałeś i czy wnuczka
    > z prezentu na 1-szą Komunię jest zadowolona ;-)

    To nie wnuczka i nie na komunię. Co nie znaczy że pochwalam. Po prostu
    znajoma zgłosiła sprawę.

  • 9. Data: 2015-05-03 14:24:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 May 2015 09:31:07 +0200, dizel napisał(a):
> [...]
    > razu będzie niezadowolony przez to z androida.
    > Na dzień dzisiejszy takie minimum to 1gb ramu.

    Ja by tam dorzucil absolutne minimum 8GB flash, lepiej 16 i juz lista
    sie zaweza. Oczywiscie plus karty pamieci.

    > System to już kwestia gustu, na pewno przy takiej cenie windows na
    > słabych parametrach będzie chodził płynniej.

    Ale czy plynnosc to jedyna cecha do oceny ?

    J.

  • 10. Data: 2015-05-03 16:22:27
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 3 May 2015 14:24:18 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja by tam dorzucil absolutne minimum 8GB flash, lepiej 16 i juz lista
    >sie zaweza. Oczywiscie plus karty pamieci.

    Pewnie tak tylko że za 300zł to raczej wątpię, ale jakby tak zawężać
    to by smartfon wyszedł za 800zł, a te 2 które wyżej podałem nie są złe
    w cenie do 500zł, sporo się różnią ale zależy co komu potrzeba.

    >Ale czy plynnosc to jedyna cecha do oceny ?

    Przy tańszych telefonach ma duze znaczenie. Z drugiej strony używanie
    telefonu z androidem z 512MB ramu na dzień dzisiejszy to jest katorga,
    no chyba że ktoś tak lubi się męczyć to już jego sprawa.