  • 61. Data: 2015-10-08 09:48:19
    Temat: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Od: atm <...@v...pl>

    > Kies jest też do dupy:
    > http://forums.androidcentral.com/t-galaxy-s-iii/1869
    28-kies-will-not-recognize-my-galaxy-siii.html

    > Jaki inny program?
    >
    > Tyle programów pod tego Androida a żaden nie działa tak jak ma działać.

    Ktos juz Ci polecal MyPhoneExplorer....pewnie nie sprawdziles.
    Wystarczy wejsc do sklepu Play, zeby znalezc calkiem spora kolekcje
    wysoko ocenianych aplikacji do backupu smsow.

  • 62. Data: 2015-10-08 11:38:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2015-10-07 o 08:53, J.F. pisze:

    >No przecież może jeśli potrzebuje - żadnych problemów z tym nie ma.

    Moze ? Prawde mowiac nigdy nie probowalem, bo skoro nie wierze w
    backup w Apple, to tym bardziej u innych :-)

    Miedzy Androidami w ogole, czy tylko miedzy Samsungami/LG/Sony, czy
    wrecz tylko dla jednego modelu ?

    J.

  • 63. Data: 2015-10-08 19:44:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Ktos juz Ci polecal MyPhoneExplorer....pewnie nie sprawdziles.
    > Wystarczy wejsc do sklepu Play, zeby znalezc calkiem spora kolekcje wysoko

    Mnie nie interesuje backup smsów osobno.
    Mnie interesuje backup CAŁEGO TELEFONU.

  • 64. Data: 2015-10-08 19:44:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > No przecież może jeśli potrzebuje - żadnych problemów z tym nie ma.

    No właśnie są, i je tu opisałem. Przespałeś pół wątka?

  • 65. Data: 2015-10-08 19:46:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >>> https://www.dropbox.com/s/93073qoz8ir0cjn/2015-04-09
    %2009.59.18.jpg?dl=0

    > Miała ilustrować, że iPhony potrzebują backupu :)

    iPhone tak jak inne telefony mogą się zgubić, zepsuć,
    spalić, utopić, zgnieść czy zostać ukradzione i backup
    się przydaje w nich tak jak w każdym innym telefonie.

    A jak się przerwie upgrade osa w trakcie jego trwania
    to pewnie zostanie tylko pracujący bootloader, czyli
    ten tryb awaryjny ktróry pokazałeś - w Androidzie też
    taki tryb pracy jest, nie mów że nie wiedziałeś...

  • 66. Data: 2015-10-08 21:25:01
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-08 o 19:44, Pszemol pisze:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    28-kies-will-not-recognize-my-galaxy-siii.html

    > Mnie nie interesuje backup smsów osobno.
    > Mnie interesuje backup CAŁEGO TELEFONU.

    No to ci polecę ale nie takie coś jak badziew do iPhone, zwany iTunes,
    który w momencie przywrócenia danych, wypluł, że zakupionych aplikacji
    nie przywróci bo nie...bo coś mu się nie powiodło i jakiś certfikat nie
    zabanglał. Trzeba kupić jeszcze raz :) Taki to iTunes jest :)

    Spróbuj sobie zatem http://www.mobiledit.com/forensic działa nawet z
    konwersją, znaczy można przywracać nawet na inne platformy.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 67. Data: 2015-10-08 23:40:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    Spróbuj sobie zatem http://www.mobiledit.com/forensic działa nawet z
    konwersją, znaczy można przywracać nawet na inne platformy.
    ---
    Fajne, nie ma polskiej wersji

  • 68. Data: 2015-10-09 00:35:36
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mv6ns6$ov2$1@mx1.internetia.pl
> [...]
    > Spróbuj sobie zatem http://www.mobiledit.com/forensic działa nawet z
    > konwersją, znaczy można przywracać nawet na inne platformy.

    To sobie zapisz kopię pod nazwą "ścółkaleśna" :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 69. Data: 2015-10-09 03:12:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

> [...]
    > przywróci bo nie...bo coś mu się nie powiodło i jakiś certfikat nie
    > zabanglał. Trzeba kupić jeszcze raz :) Taki to iTunes jest :)

    Nie jest taki zły... Po prostu nie umiałeś go użyć...
    Komputer na którym chcesz zarchiwizować aplikacje czy inne
    zakupione elementy (muzyka, ebooki, filmy, itp) musi być
    dołączony do listy zaufanych komputerów na Twoim koncie.
    Robisz to z iTunes, z menu File->Devices->Transfer Purchases.
    To jest część ich "copy protection". Być może nie rzuca Ci się
    to w oczy, ale gdybyś na dowolnym komputerze mógł
    archiwizować zakupione aplikacje to jak sobie wyobrażasz
    ochronę copyright?

    > Spróbuj sobie zatem http://www.mobiledit.com/forensic działa nawet z
    > konwersją, znaczy można przywracać nawet na inne platformy.

    Jesteś pewny, że cokolwiek przywraca?
    Bo to mi wygląda jak program do robienia raportów pdf
    z telefonów przestępców, do użytku przez Policję...

  • 70. Data: 2015-10-09 09:14:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 11:38, J.F. pisze:

    > Moze ? Prawde mowiac nigdy nie probowalem, bo skoro nie wierze w backup
    > w Apple, to tym bardziej u innych :-)
    >
    > Miedzy Androidami w ogole, czy tylko miedzy Samsungami/LG/Sony, czy
    > wrecz tylko dla jednego modelu ?

    Full backup tylko między takimi samymi telefonami (zawiera też system).
    Backup danych pomiędzy dowolnymi telefonami z Androidem (foto, dokumenty
    i muzyka oczywiście nie mają ograniczeń co do platformy).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om