  • 1. Data: 2011-12-16 10:57:33
    Temat: Sluchawki do tel i pc - pare pytan
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    Zastanawiam sie nad zakupem sluchawek do komorki i komputera (rozmowy skype
    i ogladanie filmow). Wybralem firme plantroniks bo ponoc sluchawki to ich
    specjalizacja.
    Czy lepiej kupic 2 niezaleznie sluchawki (na bluetoth i na usb) w cenie 60
    pln do komorki i jakies 100 pln do komputera czy za 150 pln kupic sluchawki
    jakiegos innego producenta.
    Czy w tej branzy kto jest producentem ma znaczenie? JEst tego sporo: nokia,
    jabra, plantronics etc.

    Na alle znalazlem sluchawki stereo, bluetoth i z mikrofonem za jakies 150
    pln - nieznana marka ale z gwarancja 24 mies.
    Czy jak chce ogladac filmy i gadac przez skype to moze lepiej kupic
    sluchawki na usb bo beda dluzej dzialac?
    Czy faktycznie gadajac przez bluettoh bateria w sluchawce, komputerze,
    komorce szybciej padnie?

  • 2. Data: 2011-12-16 15:12:59
    Temat: Re: Sluchawki do tel i pc - pare pytan
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-12-16 11:57, Halinke pisze:

    > Czy faktycznie gadajac przez bluettoh bateria w sluchawce, komputerze,
    > komorce szybciej padnie?

    nie, no skąd, przecież bluetooth jest zasilany energią kosmiczną

  • 3. Data: 2011-12-16 21:52:29
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    > nie, no skąd, przecież bluetooth jest zasilany energią kosmiczną

    ok ale czy jesli np. laptop dziala np. 8 godzin to przy ogladaniu filmu
    przez sluchawki na usb to czy przy sluchawce bluetooth to bedzie 4 godziny
    czy moze 7h?

  • 4. Data: 2011-12-16 22:13:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Dec 2011 22:52:29 +0100, Halinke napisał(a):

    > ok ale czy jesli np. laptop dziala np. 8 godzin to przy ogladaniu filmu
    > przez sluchawki na usb to czy przy sluchawce bluetooth to bedzie 4 godziny
    > czy moze 7h?

    Kto wie czy nie 8:15.
    Bluetooth malo pradu bierze, podejrzewam ze mniej niz sluchawki usb.

    J.

  • 5. Data: 2011-12-17 07:24:04
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 16 12 2011 23:13, J.F. pisze:

    > Kto wie czy nie 8:15.
    > Bluetooth malo pradu bierze, podejrzewam ze mniej niz sluchawki usb.

    Słuchawki z wtykiem usb? Pierwsze słyszę o takim wynalazku.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 6. Data: 2011-12-17 11:34:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 08:24:04 +0100, ALEX napisał(a):

    > Słuchawki z wtykiem usb? Pierwsze słyszę o takim wynalazku.

    Skoro sa glosniki, to pewnie sa i sluchawki.

    o, masz
    http://www.skapiec.pl/site/cat/49/comp/83033

    J.

  • 7. Data: 2011-12-17 13:35:33
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 17 12 2011 12:34, J.F. pisze:

    > Skoro sa glosniki, to pewnie sa i sluchawki.
    >
    > o, masz
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/49/comp/83033

    IMAO idiotyzm.

  • 8. Data: 2011-12-17 22:53:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 14:35:33 +0100, ALEX napisał(a):
    > IMAO idiotyzm.

    no, zalezy do czego. Taka koncepcja obecnego peceta - wszystko na USB.

    J.

  • 9. Data: 2011-12-18 01:12:20
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 17 12 2011 23:53, J.F. pisze:

    > no, zalezy do czego.

    Na razie standardem jest minijack. Dzięki temu mogę dopiąć
    słuchawki/zestaw słuchawkowy do dowolnego urządzenia. Nawet Nokia dała
    sobie spokój z wymyślaniem koła i porzuciła microjacka :-)