eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSluchawka Dect/GAP wygladajaca jak tradycyjny telefon - istnieje cos takiego?Re: Sluchawka Dect/GAP wygladajaca jak tradycyjny telefon - istnieje cos takiego?
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Sluchawka Dect/GAP wygladajaca jak tradycyjny telefon - istnieje cos
    takiego?
    Date: Fri, 30 Dec 2011 00:40:24 -0800 (PST)

    On 30 Gru, 08:08, a...@p...pl wrote:

    > a nie trzeba bylo zrobic tak:

    > bramka voip----kabelek----zwykly aparat

    > a  bramka voip to taka najzwyklejsza, a teraz musisz kombinowac

    niby mozna bylo, ale chcialem (i nadal chce) uniknac ciagniecia kabli
    - net i router podpiety jest na pietrze, tel. ma byc na dole w kuchni,
    czyli musze ciagnac kabel prawie po przekatnej kostki... mozna tez
    przez Wifi, ale wtedy troche duzo szpeju na dole mi wyjdzie...
    no i obecne 2 sluchawki tez sa uzywane i maja zostac - ten
    "stacjonarny" ma byc jako awaryjny, gdy reszta przestaje dzialac
    (zazwyczaj sluchawki sa rozladowane...)

    > Kidys Siemens produkowal taki aparat bezprzewodowy (DECT) na biurko.
    > Komunikowal sie z baza po dect, ale mial wyglad zwyklego telefonu na
    > biurko (ze sluchawka na kabelku).
    >
    > http://www.ebay.de/itm/Siemens-Gigaset-3000-Mobile-f
    unkfahiges-Tischg...

    > tylko cena troche nie taka.
    >
    > Siemens Gigaset 3000 Mobile
    >
    > telefon dect na biurko + zasilacz - napewno sie nie zgubi i wyglada
    > jak zwykly aparat.

    dokladnie takiego czegos szukam! cena faktycznie malo ciekawa...

    jesli bedzie dzialac to wybralbym
    http://t-zakupy.pl/product_info.php/cPath/33/product
    s_id/1001?osCsid=90c6ba00bfc2a637ba7d3d983b24f219

    dzieki wszystkim za pomoc,
    WS