  • 11. Data: 2010-09-26 13:48:08
    Temat: Re: Słuchawka Bluetooth
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Danecki" i7nf7g$pv2$...@n...onet.pl

    > Bez porównania. Kodek stosowanych w słuchawce BT ma jakość gorszą niż
    > telefoniczna - taką, jak w GSM. A analogowe słuchawki to takie nieco
    > gorsze słchawki do muzyki plus często niezły mikrofonik (polecam np.
    > Plantronics od razu na USB - wygodniej tak).

    Mam całą masę przewodowych mikrofono-słuchawkek, mikrofonów,
    i słuchawek... Albo bezprzewodowo, albo nie kupuję. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-09-26 14:42:58
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Mam całą masę przewodowych mikrofono-słuchawkek, mikrofonów,
    > i słuchawek... Albo bezprzewodowo, albo nie kupuję. :)

    a może z tego rodzaju http://cokupic.pl/produkt/LG-HBS-200

    Arek.

  • 13. Data: 2010-09-26 15:06:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek." i7nm5k$a8t$...@n...ipartners.pl

    > a może z tego rodzaju http://cokupic.pl/produkt/LG-HBS-200

    A czym to góruje nad tym, co ja pokazałem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-09-26 16:09:50
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > A czym to góruje nad tym, co ja pokazałem?

    napisałeś że będzie do tel i laptopa ,w tel do gadania ta co pokazałeś
    będzie ok ale w laptopie chyba nie tylko do gadania ? możesz słuchać muzy
    czy oglądać filmy oczywiście w stereo a to chyba duża różnica.

    Arek.

  • 15. Data: 2010-09-26 16:30:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek." i7nr8f$crs$...@n...ipartners.pl

    > napisałeś że będzie do tel i laptopa ,w tel do gadania ta co pokazałeś będzie ok
    ale w laptopie chyba nie tylko do gadania ?

    Tylko. :)

    > możesz słuchać muzy czy oglądać filmy oczywiście w stereo a to chyba duża różnica.

    Okazuje się, że od biedy można rozmawiać także
    poprzez mikrofon wbudowany w notebook. Ponoć
    jest trochę cicho.

    Zalety tego wbudowanego:

    -- stale jest przy notebooku (nie zgubi się)
    -- nie kosztuje dodatkowo (już jest)

    Wady:

    -- zewnętrzny dawałby lepszą jakość
    (być może -- a być może dawałby większe komplikacje)

    Głośniki słyszą inni razem ze mną, a słuchawki podają tylko do moich
    uszu. Ostatecznie wolę to rozwiązanie niż babranie się z zewnętrznymi
    słuchawkami. Już straciłem na te zewnętrzne słuchawki kilka godzin
    poszukiwań...

    -=-

    Myślałem, że takie mikrofono-słuchawki dają cudowne brzmienie i zero
    trudności w łączności poprzez BT z notebookiem do 10 metrów. Okazuje
    się, że być może serwują sobie jedynie kłopoty.

    -=-

    Gdyby TV i radio miały BT -- może bym połakomił się na te dwuuszne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-09-26 18:36:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Sep 2010 12:44:33 +0000 (UTC), Jakub Danecki wrote:
    > Bez porównania. Kodek stosowanych w słuchawce BT ma jakość gorszą niż
    >telefoniczna - taką, jak w GSM.

    Hm - ale to mialo byc do rozmawiania przez VoIP - czy jakosc nie
    bedzie porownywalna ?

    Co prawda obawialbym sie pewnych strat na przekodowaniu .. w sumie to
    najlepiej byloby gdyby nie trzeba bylo nic przekodowywac, w koncu
    przez internet moze chyba leciec to samo co przez BT :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-09-26 22:05:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 9...@4...com...

    > Hm - ale to mialo byc do rozmawiania przez
    > VoIP - czy jakosc nie bedzie porownywalna ?

    Miałem nadzieję na to, że straty jakości nie będzie żadnej.

    > Co prawda obawialbym sie pewnych strat na przekodowaniu .. w sumie to
    > najlepiej byloby gdyby nie trzeba bylo nic przekodowywac, w koncu
    > przez internet moze chyba leciec to samo co przez BT :-)

    0. Zawsze i wszędzie są jakieś przekodowania. :)
    1. Wiele przekodowań daje niezauważalne zmiany.
    2. Ważne, aby słychać było wyraźnie słowa -- to
    nie jest przekazywanie muzyki klarnetów czy
    wiolonczel. :)

    W VoIPowym telefonie jest kodek o nazwę GSM -- ma to coś wspólnego z komórką? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-09-26 22:29:37
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-09-2010 o 18:30:05 Eneuel Leszek Ciszewski

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Gdyby TV i radio miały BT -- może bym połakomił się na te dwuuszne. :)

    Ogólnie IMHO w tym temacie jest ciemna dupa, technologia pruje do przodu,
    marketingowcy wymyślają cuda na kiju, a normalnej, taniej, dobrej jakości
    słuchawki bezprzewodowej z mikrofonem brak. Nieporozumienie naszych
    czasów..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 19. Data: 2010-09-26 23:22:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr M" op.vjnvfnsa13q3bq@piotr-komputer

> [...]

    : marketingowcy wymyślają cuda na kiju, a normalnej, taniej, dobrej jakości
    : słuchawki bezprzewodowej z mikrofonem brak. Nieporozumienie naszych

    Wygrzebałem mikrofon od łolkmena. ;) Łolkmena (z radiem cyferkowym) oddałem
    pewnej Monice gdzieś około roku pańskiego 1994 -- za freeko. Był taki mały,
    że opakowanie kaset kompaktowej (czyli zwykłej, normalnej) miało większą od
    niego długość -- był właśnie na takie zwykłe kasety magnetofonowe. Chyba na
    częstotliwości 104.7 MHz można było słuchać nim Radia Rydzyka (wówczas było
    to ponoć Radio Maryja -- jak to się zmienia wszystko) i niewiele więcej, bo
    radyjko jakoś skakało zbyt rzadko jak na nasze wymogi, gubiąc wiele stacji.
    (robiło długie kroki, a ponieważ było cyferkowe, nie można było tam ustawić
    pośredniej częstotliwości)

    No i ten mikrofon jest całkiem czysty, lecz niemiłosiernie cichy.
    Wszystkie suwaczki (chyba mam tylko jeden do mikrofonu) ustawione
    są na maksa, ale jest cicho.

    Czy coś można tu zmienić na lepsze?

    Wracając do TV... Teraz telewizory mają USB. Może by tak popróbować
    szczęścia i wpiąć tam BT i zobaczyć, co z tego wyrośnie? 10 metrów
    to dużo, więc takie słuchawki BT do TV miałyby wzięcie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-09-28 14:05:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7j8p3$ii3$...@i...gazeta.pl

    Spróbowałem innej sztuczki. Podłączyłem telefon komórkowy
    do notebooka za pośrednictwem BT a do tego telefonu
    podłączyłem przewodową słuchawkę -- zero słuchawki
    w notebooku. :)

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 749