  • 11. Data: 2011-10-26 23:00:11
    Temat: Re: Słowacja - Węgry - Rumunia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4ea871f9$1@news.home.net.pl...

    > Dało się, a do tego było bardzo przyjemnie. :)

    Tylko jeśli jazdą nazywasz coś zupełnie innego niż ja.
    Już przejazd Transfogarską był mniej uciążliwy, z racji dużo mniejszego
    ruchu.

    > Nie ma co do gorszych się porównywać.

    Zaproponuj jakiś alternatywny objazd tego wspomnianego odcinka.
    Zapewniam Cię, że nie widziałem w Polsce drogi wojewódzkiej która byłaby w
    podobnym stanie.
    Fakt, w Polsce B bywam rzadko.

    >Ogólnie to wracam
    > do tego co napisałem. Spodziewałem się, że drogi w Rumunii będą właśnie
    > tak wyglądać. Tymczasem przejechałem po tym kraju 1200 km i złego słowa
    > na te drogi nie powiem.

    A ile przejechałeś po drogach nie będących krajówkami pierwszego sortu?
    Bo to tak, jakbyś sobie opinię o drogach w Polsce wyrobił jadąc (np. za dwa
    miesiące) A2 od zachodniej granicy do Łodzi, potem DK1 do Katowic, następnie
    A4 do Krakowa i z powrotem A4 do zachodniej granicy.
    Dystans podobny, drogi świetne, czego tu się czepiać, nie? ;-)