  • Data: 2014-04-20 12:09:41
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: qrt <...@i...jakis> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 10:59:12 +0200, ToMasz napisał(a):

    > z punktu widzenia użytkownika - ma działać. Skoro nie działa, to
    > użytkownik nie kupi - urządzenia i programu, nie dając zarobić
    > microsoftowi i programistom. sory, w polsce kupi, potem będzie myślał co
    > nei działa, następnie stwierdzi ze się przyzwyczai, albo zrobi to
    > inaczej - to łatwiejsze niż przyznać się do błędu.

    Tomaszu. Nikt nie twierdzi że wp jest idealne. Nie jest.
    Kupiłem WP bo uwierz ale z androidem miałem (i mam) naprawde sporo do
    czynienia. I byłem gotowy z czegoś zrezygnować by dostać coś czego on nie
    był mi w stanie zaoferować. Np ogólną sprawność systemu w niskiej cenie.

    Ale wiesz jakie zuzycie bateri WP osiga pracując np z endomondo?
    W moim wypadku jest to 8-10% na godzinę podczas gdy w moich androidach było
    to w okolicach 25-30%. Wychodząc na dłuższą przejażdzkę rowerem z androidem
    i włączonym endomondo nigdy nie maiłem pewności czy nie padnie mi po
    drodze.
    Z WP tego problemu nie mam.

    Coś za coś. Wybór systemu zawsze jest kompromisem.