  • 1. Data: 2009-04-17 16:05:02
    Temat: Ślizgające się sprzęgło - ZZR 1200
    Od: a...@g...com

    Witam wszystkich,

    mam problem ze ślizgającym się sprzęgłem. Pacjent: ZZR 1200 '03,
    przebieg ok. 19000km. Dzisiaj przy powrocie z pracy jakoś dziko mi się
    jechało i po chwili zauważyłem że ślizga się sprzęgło, przy
    mocniejszym przyśpieszaniu od 3krpm obroty idą w górę ale nie w parze
    z prędkością, przy ciągnięciu na jedynce przy 9krpm mam jakieś 80km/h,
    jak silnik się dobrze nagrzał to tak jakby ślizgało się mniej. Przy
    przyśpieszaniu na innych biegach czuć że ciągnie a po chwili mniej a
    obroty lecą w górę.

    Co może być przyczyną albo co można jeszcze zweryfikować bez
    warsztatu? Nie miałem wcześniej żadnego problemu ze sprzęgłem (nie
    używam go ostro, tzn. bez strzałów i innych wygłupów) a problem
    wystąpił właściwie dzisiaj, rano wszystko było w porządku. Ostatnio to
    co było robione to zmiana oleju na pełen syntetyk Castrola jakieś 2kkm
    temu oraz wymiana płynu hamulcowego w pompie do sprzęgła (jakieś 500km
    temu).

    Dzięki wszystkim za pomoc.
    --
    Artur
    ZZR 1200 '03

  • 2. Data: 2009-04-17 16:11:50
    Temat: Re: Ślizgające się sprzęgło - ZZR 1200
    Od: a...@g...com

    On 17 Kwi, 18:05, a...@g...com wrote:

> [...]
    > co było robione to zmiana oleju na pełen syntetyk Castrola jakieś 2kkm
    > temu oraz wymiana płynu hamulcowego w pompie do sprzęgła (jakieś 500km

    Aha no i zmieniałem też razem z płynem hamulcowy płyn chłodniczy na
    PetrygoQ ale nie sądze by miało to jakiekolwiek znaczenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200 '03