  • 1. Data: 2010-08-26 11:27:00
    Temat: [Slask/Malopolska] dobry, sprawdzony elektryk (montaz lamp dziennych LED)
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Witam
    Znajoma szuka dobrego, sprawdzonego elektryka, ktory ma doswiadczenie i zamontuje
    (nie odstawi
    druciarstwa) swiatla do jazdy dziennej (Philips LED Daytime Lights) w stosunkowo
    nowym aucie gdzie
    jest masa elektroniki/elektryki. Za wszelkie namiary bede bardzo wdzieczny i z gory
    dziekuje w
    imieniu znajomej, ktora nie daje sie przekonac, ze mozna to samemu zamontowac wg
    dolaczonej
    instrukcji :-)
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-08-26 11:56:25
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > dziekuje w imieniu znajomej, ktora nie daje sie przekonac, ze mozna to
    > samemu zamontowac wg dolaczonej instrukcji :-)

    jaka marka auta?

    brat

  • 3. Data: 2010-08-26 12:04:33
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik bratPit[pr] napisał:

    > jaka marka auta?
    Jedno to miejskie Renault Twingo II a drugie to MB C-klase (sedan) o ile to ma
    znaczenie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-08-26 12:18:14
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jedno to miejskie Renault Twingo II a drugie to MB C-klase (sedan) o ile
    > to ma znaczenie :-)

    wersja nadwozia może nie ;-) ale marka IMHO ma, bo jak ma być dobry elektryk
    to raczej specjalizujący się w danej marce, mieć schematy etc. a nie szukać
    na zasadzie - "a gdzie się tu pojawia napięcie po włączeniu zapłonu?"
    co do Twingo to można zapytać u Główki w Zabawie ale oni chyba nie robią
    montaży takich rzeczy mimo, że 'know how' posiadają,
    nie wiem kto się specjalizuje w MB w CKMK?
    reasumując nie wiem kto może to zrobić ;p

    brat

  • 5. Data: 2010-08-26 14:58:38
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    W elektrycznych rzeczach dobry jest http://www.autoalarmy-hagno.pl/

  • 6. Data: 2010-08-26 20:18:37
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > W elektrycznych rzeczach dobry jest http://www.autoalarmy-hagno.pl/

    o widzisz, nie słyszałem o tym namiarze, rozumiem że samochody z CAN też
    mają opanowane i nie namieszają?

    brat

  • 7. Data: 2010-08-26 23:33:00
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > o widzisz, nie słyszałem o tym namiarze, rozumiem że samochody z CAN też
    > mają opanowane i nie namieszają?

    To sa jeszcze samochody *bez* CAN?

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2010-08-26 23:50:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 22:33:00 +0100, G Nowak wrote:

    >To sa jeszcze samochody *bez* CAN?

    Ale chyba nie wszystko musi isc CAN. To pare obwodow zostaje

    J.

  • 9. Data: 2010-08-27 06:32:05
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mikolaj Rydzewski napisał:

    > W elektrycznych rzeczach dobry jest http://www.autoalarmy-hagno.pl/
    Dzieki za namiar, napisalem maila do goscia i zobaczymy co odpisze w kwesti montazu i
    samej ceny uslugi.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde