  • Data: 2012-06-22 10:23:50
    Temat: Re: Skype stacjonarnie
    Od: roman rumian <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-21 23:21, a...@p...pl pisze:
    (...)
    > a jak sie dzwoni z takiego "skajpaja" na stacjonarny numer, to jakim
    > numerem sie identyfikujesz?? A jaki jest koszt polaczenia na komorke w
    > PL ???

    Jakis tam dziwny numer sie pokazuje, osoby do których dzwonie czasem
    wspominają o tym, że nie wiedziały co to jest, ale przeciez 30 lat temu
    nie było tej identyfikacji, a jednak ludzie dzwonili do siebie.
    Oczywiście, jak komuś bardzo zależny aby znajomi identyfikowali go po
    numerze, to może sobie wykupić numer za 25zł/m-c.
    Ja potrzebuję dzwonić długo i często do 2-3 osób, które wiedzą, kto
    dzwoni z tym dziwnym numerem. :-)

    Na komórkę jest stawka od 65 do 52gr/min. w zależności od abonamentu.

    Pozdrawiam

    Roman Rumian