  • 11. Data: 2014-09-30 13:29:23
    Temat: Re: Skype, netkamera i SSE2
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 13:15:38 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Niekoniecznie. Jaki pożytek może mieć MS że kupię sobie nowszą płytę z
    > nowszym prockiem ale zainstaluję starego dobrego XP na którego mam licencję
    > i którego znam? Albo i linuksa?

    Zadnej... chwilowo, ale zaraz Skype przestanie dzialac na XP calkiem i wtedy
    kupisz Win 9 ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 12. Data: 2014-09-30 20:53:52
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    R.e.m.e.K <p...@w...pl> w wiadomości
    news:542a9415$0$3159$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > Zadnej... chwilowo, ale zaraz Skype przestanie dzialac na XP calkiem
    > i wtedy kupisz Win 9 ;-)
    Nie kupi, bo takiego systemu nie będzie. ;)
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 13. Data: 2014-09-30 22:14:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 13:29:23 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Zadnej... chwilowo, ale zaraz Skype przestanie dzialac na XP calkiem i wtedy
    > kupisz Win 9 ;-)

    No i widzę że trzeba się zainteresować opensource'ami alternatywnymi do
    Skype :)
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2014-09-30 22:18:31
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 22:14:44 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > No i widzę że trzeba się zainteresować opensource'ami alternatywnymi do
    > Skype :)

    Probowalem ...nie wyszlo. Wszystko to straszna bieda :(

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 15. Data: 2014-09-30 22:38:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 22:18:31 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Probowalem ...nie wyszlo. Wszystko to straszna bieda :(

    No fakt. Dokonałem krótkiego przeglądu i podzielam opinię. Choć mam
    nadzieję że MS tak dalece utrudni korzystanie ze skype że ktoś się wq... i
    napisze coś sensownego :)
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2014-10-01 01:39:08