  • 121. Data: 2017-10-31 11:41:30
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-28 o 00:15, Poldek pisze:

    > Jeżeli nie możesz wyprzedzić bezpiecznie nie przekraczając maksymalnej
    > dozwolonej prędkości, to znaczy że wyprzedzasz niezgodnie z przepisami i
    > niebezpiecznie.

    Masz bardzo ograniczoną wyobraźnię, pewnie spowodowaną niedawnym
    powrotem ze Szwecji i zachłyśnięciem się tamtejszą kulturą jazdy.
    Wystarczy, że poprawnie wyprzedzając, ten obok ciebie zacznie zwiększać
    prędkość.

    --
    Liwiusz

  • 122. Data: 2017-10-31 11:42:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-28 o 00:52, Poldek pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=uXY72vv-mTQ

    Masz wyjątkowy dar pisania nie na temat.

    --
    Liwiusz

  • 123. Data: 2017-11-01 08:27:47
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-26 01:58, Zenek Kapelinder wrote:
    > Samochod moze wiedziec ze wjechal do tunelu albo na parking. I w takiej sytuacji
    system zrobi obejscie gpsa do czasu wyjazdu i zlapania sygnalu. Ty juz sie nie martw,
    dadza rade, bedzie pan zadowolony.

    no to popularnosc zyskaja systemy do spoofowania gps ktore przekaza ze
    jedzie sie caly czas po autostradzie, albo jeszcze lepiej - w rosji ;)

  • 124. Data: 2017-11-01 08:39:59
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-25 23:44, __Maciek wrote:

    > "E1282 Błąd kamery. Uruchomienie silnika jest niemożliwe" (i
    > samoczynnie wezwie serwis) :->

    nie pojda tak daleko jak dlugo system nie bedzie obowiazkowy dla
    wszystkich - a jak by nie patrzec to po drogach jezdzi sporo aut
    wyprodukowanych przed 2020 ;>

  • 125. Data: 2017-11-18 14:46:39
    Od: "Antoni" <s...@o...pl>

    > Przeprowadź się tam.

    Ty wyprowadź się do Rosji,
    bedziesz miał więcej mozliwości bycia zabitym
    lub rannym na drodze.

  • 126. Data: 2017-11-18 16:22:02
    Od: "Antoni" <s...@o...pl>

> [...]
    > ze Szwecji i zachłyśnięciem się tamtejszą kulturą jazdy. Wystarczy, że
    > poprawnie wyprzedzając, ten obok ciebie zacznie zwiększać prędkość.

    To który przepis pozwala ci przekroczyć dopuszczalną predkość w takiej
    sytuacji ?
    Nie ma takiego przepisu. Bzdury wypisujesz.
    W takiej sytuacji noga z gazu i zajmujesz pas po twojej prawej,
    jeżeli znajdujesz sie na pasie do jazdy w przeciwnym kierunku.

  • 127. Data: 2017-11-18 22:53:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-18 o 14:46, Antoni pisze:

    > Ty wyprowadź się do Rosji,
    > bedziesz miał więcej mozliwości bycia zabitym
    > lub rannym na drodze.

    Mi odpowiada to co jest.
    Skoro tobie nie bardzo to zmień to drogą przeprowadzki do miejsca
    gdzie będziesz miał tak jak w raju.

    Pozdrawiam

  • 128. Data: 2017-11-19 07:38:11
    Temat: Re: Skynet. Wyprowadź się do Rosji.
    Od: "Antoni" <s...@o...pl>

    > Mi odpowiada to co jest.
    > Skoro tobie nie bardzo to zmień to drogą przeprowadzki do miejsca
    > gdzie będziesz miał tak jak w raju.

    Tobie odpowiada, ale większości nie odpowiada.
    Wyprowadź się do Rosji
    i tam ciesz się możliwością bycia zabitym lub rannym
    w wypadku drogowym - będziesz miał tak jak w raju.

  • 129. Data: 2017-11-19 16:09:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-19 o 07:38, Antoni pisze:

    > Tobie odpowiada, ale większości nie odpowiada.

    Kolejny idiota uważający że wie co odpowiada większości?
    Masz jakieś zaświadczenie na piśmie od tej większości?

    > Wyprowadź się do Rosji

    Sam się wyprowadź skoro nie odpowiada ci stan faktyczny u nas.

    > i tam ciesz się możliwością bycia zabitym lub rannym
    > w wypadku drogowym - będziesz miał tak jak w raju.

    I tam się ciesz czym chcesz.

    Pozdrawiam

  • 130. Data: 2017-11-19 18:18:44
    Temat: Re: Skynet. Głupota i ślepota RadosławaF.
    Od: "Antoni" <s...@o...pl>

    > Kolejny idiota uważający że wie co odpowiada większości?
    > Masz jakieś zaświadczenie na piśmie od tej większości?

    Wystawiłeś sobie zaświadczenie na piśmie o twojej głupocie
    i ślepocie. Każdy nie głupi i nie ślepy widzi, że wiekszość kierowców
    na drodze przestrzega przepisów o ruchu drogowym
    i nie ma ochoty być zabitymi przez kierowców debilów.