  • 1. Data: 2017-10-24 20:49:46
    Temat: Skynet coraz blizej
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/obowiazkowe-tempomat
    y-z-ogranicznikiem-predkosci-juz-od-2020-roku/y3czkk

  • 2. Data: 2017-10-24 21:46:56
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/obowiazkowe-tempomat
    y-z-ogranicznikiem-predkosci-juz-od-2020-roku/y3czkk

    czyli kupić samochód z 2019 roku i naprawiać do śmierci ;)
    Z drugiej strony widzę potrzebę montowania czegoś takiego w samochodach,
    którymi jeżdżą gówniarze z nadmiarem hormonów. Któryś producent pamiętam
    wypuścił taki samochód, gdzie jeden z kluczyków miał kaganiec i nie dało
    się nim szaleć.

    Ktoś kojarzy nazwę tego systemu/samochodu?

  • 3. Data: 2017-10-24 23:37:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/obowiazkowe-tempomat
    y-z-ogranicznik
    > iem-predkosci-juz-od-2020-roku/y3czkk

    jeśli kierowca nie zareaguje na znak i nie zwolni, system najpierw
    przekaże stosowne ostrzeżenie, a następnie niestosowne ;)

    w razie jego zignorowania - samoczynnie dostosuje prędkość samochodu do
    obowiązujących na danym odcinku limitów. Wciskanie gazu nic nie da i
    nie spowoduje przyspieszania.

    To tak jak w Polo 1.0 pod wiatr ;)

    Cieszę się, że młodość przypadła mi na lata 90.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 4. Data: 2017-10-25 00:08:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bedziesz wnukom opowiadal jak sie kiedys jezdzilo to beda kiwaly glowami i myslaly "
    ale dziadek pierdoli".

  • 5. Data: 2017-10-25 02:21:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-24 o 21:46, sirapacz pisze:
> [...]
    > się nim szaleć.
    >
    > Ktoś kojarzy nazwę tego systemu/samochodu?

    Ford Focus.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-10-25 08:51:46
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-10-24 o 23:37, PiteR pisze:

> [...]
    >

    > w razie jego zignorowania - samoczynnie dostosuje prędkość samochodu do
    > obowiązujących na danym odcinku limitów. Wciskanie gazu nic nie da i

    fajny ficzer. zwłaszcza podczas wyprzedzania.

    a.

  • 7. Data: 2017-10-25 08:53:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 08:51:50 UTC+2 użytkownik Miller Artur napisał:

    > fajny ficzer. zwłaszcza podczas wyprzedzania.

    A przy wyprzedzaniu dozwolone jest przekraczanie dopuszczalnej prędkości?

  • 8. Data: 2017-10-25 09:00:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-25 o 08:53, Kris pisze:

    > A przy wyprzedzaniu dozwolone jest przekraczanie dopuszczalnej prędkości?

    Czasem wręcz nakazane, jeśli jest to konieczne do bezpiecznego wykonania
    manewru.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-10-25 09:04:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 09:00:05 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Czasem wręcz nakazane, jeśli jest to konieczne do bezpiecznego wykonania
    > manewru.

    Ta. Szczególnie jak w miejscu gdzie jest dozwolone 90km/godz jedziesz te 90km/h i
    zaczynasz wyprzedzać;)

  • 10. Data: 2017-10-25 09:30:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-25 o 09:04, Kris pisze:

    > Ta. Szczególnie jak w miejscu gdzie jest dozwolone 90km/godz jedziesz te 90km/h i
    zaczynasz wyprzedzać;)

    Dostałeś odpowiedź, czego jeszcze chcesz? Nie wiesz, nie rozumiesz, to
    doczytaj. Możesz zacząć od opinii biegłych w sprawie wypadku Otylii
    Jędrzejczak (też zdarzył się podczas wyprzedzania i podczas
    przekraczania prędkości).

    --
    Liwiusz