  • 131. Data: 2017-11-19 18:25:24
    Temat: Re: Skynet. Głupota i ślepota RadosławaF.
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.11.2017 o 17:18, Antoni pisze:

    > Wystawiłeś sobie zaświadczenie na piśmie o twojej głupocie
    > i ślepocie. Każdy nie głupi i nie ślepy widzi, że wiekszość kierowców
    > na drodze przestrzega przepisów o ruchu drogowym

    ja tam widzę w Polsce że większość nie przestrzega, chociaż akurat jeden
    najsensowniejszy przepis jest dość często przestrzegany (dostosowanie
    prędkości do warunków panujących na drodze)

    > i nie ma ochoty być zabitymi przez kierowców debilów.

    powiem więcej - nawet debile nie mają ochoty być zabitymi przez innych
    debili

    Łukasz

  • 132. Data: 2017-11-20 03:05:55
    Temat: Re: Skynet. Głupota, ślepota i tępota Antoniego.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-19 o 18:18, Antoni pisze:

> [...]
    > na drodze przestrzega przepisów o ruchu drogowym
    > i nie ma ochoty być zabitymi przez kierowców debilów.

    Ty tumanie wystawiłeś sobie takie zaświadczenie.
    Ja nie pisałem o ochocie kierowców tylko o tym żebyś sam
    wyjechał a nie proponował to innym.
    I w dalszym ciągu pytam o to zaświadczenie na piśmie że
    reprezentujesz zdanie większości? Dostarczysz?

    Pozdrawiam

  • 133. Data: 2017-11-20 12:12:48
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-11-2017 o 14:46, Antoni pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ty wyprowadź się do Rosji,
    > bedziesz miał więcej mozliwości bycia zabitym
    > lub rannym na drodze.

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 134. Data: 2017-11-20 12:13:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-11-2017 o 18:18, Antoni pisze:
> [...]
    > i ślepocie. Każdy nie głupi i nie ślepy widzi, że wiekszość kierowców
    > na drodze przestrzega przepisów o ruchu drogowym

    LOL !!!
    Moje doświadczenia pokazują dokładnie coś odwrotnego.
    Gdzie Ty żyjesz?

  • 135. Data: 2017-11-20 12:47:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >LOL !!!
    >Moje doświadczenia pokazują dokładnie coś odwrotnego.
    >Gdzie Ty żyjesz?

    Alez ma podstawy.

    Patrzysz np na skrzyzowanie - samochodow przejezdza na zielonym, 2 na
    poznym zoltym, a jeden na czerwonym.
    To wiekszosc przestrzega :-)

    Oczywiscie jakby tak pojezdzic z danym kierowcą caly dzien i podliczyc
    zlamane przepisy, to by sie pewnie okazalo ze takich calkiem
    przepisowych to malo jest :-)

    J.

  • 136. Data: 2017-11-20 13:13:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Oczywiscie jakby tak pojezdzic z danym kierowcą caly dzien i podliczyc
    > zlamane przepisy, to by sie pewnie okazalo ze takich calkiem
    > przepisowych to malo jest :-)

    Myślisz że zdałbyś dzisiaj prawo jazdy ?

    Z innej bajki:

    Dwa tygodnie temu byłem w Angli.
    Ląduje, odbierają mnie kierowca jedzie te 40mil/h na dwupasmówce.
    w pierwszej chwili pomyślałem o co chodzi.
    Po godzinie jak naliczyłem 6 fotoradarów zrozumiałem.
    Wraca
    Żona mnie odbiera. Wieczór,deszcz.
    Jedzie w mieście te 60km/h.
    Zjeżdża na lewy pas. Bo na nastepnych światłach ma skręcać.
    Jakiś gość z tyłu dojeżdżą i miga jej długimi.
    I to było w mieście Krakowie a nie gdzies na autostradzie.
    I tak się zastanawiam gdzie lepiej?
    Każdy kija ma dwa końce.

  • 137. Data: 2017-11-20 13:21:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-11-2017 o 12:47, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Oczywiscie jakby tak pojezdzic z danym kierowcą caly dzien i podliczyc
    > zlamane przepisy, to by sie pewnie okazalo ze takich calkiem

    Mowa była o jednym konkretnym przepisie.
    Tylko kapeluszniki i inne życiowe niedorajdy się do niego stosują.
    I na pewno nie jest ich większość.

  • 138. Data: 2017-11-20 14:19:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 20-11-2017 o 12:47, J.F. pisze:

    >Mowa była o jednym konkretnym przepisie.
    >Tylko kapeluszniki i inne życiowe niedorajdy się do niego stosują.
    >I na pewno nie jest ich większość.

    O predkosci ?
    No coz ...
    -w miescie na 2 lub wiecej pasach w jedna strone i przy luzniejszym
    ruchu faktycznie trudno dostrzec tych przestrzegajacych 50 :-)
    -na autostradzie IMO wiekszosc przestrzega ... mozliwe ze nie dotyczy
    to autostrad pod Warszawa.
    -na zwyklej krajowce ... widze przed soba np 10 samochodow jadacych
    70, to chyba "wiekszosc przestrzega".
    Ba - sam jade 70. Oczywiscie wszyscy z wyjatkiem pierwszego chca
    szybciej, tyle, ze nie ma jak :-(
    A jak zawalidroga zjedzie, to sie zaraz okaze, ze polowa przestrzega
    tych 90 ... przynajmniej w/g GPS.

    J.

  • 139. Data: 2017-11-20 21:02:08
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.11.2017 o 12:13, Bolko pisze:

> [...]
    > w pierwszej chwili pomyślałem o co chodzi.
    > Po godzinie jak naliczyłem 6 fotoradarów zrozumiałem.

    to akurat ma swoje plusy, oni tam też jeżdżą szybciej (chociaż nie
    śpieszy im się tak jak nam), a jak masz dwupasmówkę z ograniczeniem 40
    to znaczy że bez tego ograniczenia byś się zatrzymał - bo taki ruch,
    zwężka itp i wszystko idzie płynniej jak się jednostajnie jedzie
    Ale jak jest w do dupy miejscu ograniczenie do 40 to jadą dalej 60-70 -
    bo wiedzą że nie ma radaru. Tylko z drugiej strony - po co się spieszyć
    jak w koło autostrady i i tak czas dojazdu jest krótki :)

> [...]
    > Jakiś gość z tyłu dojeżdżą i miga jej długimi.
    > I to było w mieście Krakowie a nie gdzies na autostradzie.

    żeby tylko... wysiadłem na lotnisku we Wrocławiu, wsiadłem w auto,
    rozpędziłem się na dwupasmówce do 80, a tu mi na ogonie siedzą...
    człowiek się po prostu starzeje i nie potrafi już tak zapierdalać ;)

    Łukasz

  • 140. Data: 2017-11-20 22:34:31
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 14:19:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > O predkosci ?
    > No coz ...
    > -w miescie na 2 lub wiecej pasach w jedna strone i przy luzniejszym
    > ruchu faktycznie trudno dostrzec tych przestrzegajacych 50 :-)
    W Warszawie jak popada, to wtedy wszyscy jadą zgodnie z przepisami i są takie korki,
    że nawet nie ma sensu wyjeżdżać autem z parkingu.