    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Skuter śnieżny.
    Date: Thu, 06 Jan 2011 10:32:23 +0100

    Powitać
    W dniu 2011-01-06 00:19, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Qlfon" Nie pojmę tego:
    >
    > Na swoim szalej, na cudzym - jesteś absolutnie pewien,
    > że nie zryjesz oziminy ?

    Wysokiej na 50 cm? Jak widzę zielone to nie jadę bo to już nie jest
    przyjemne.

    > Zimą hałas na wsi słychać jeszcze bardziej.
    > Na spacery ludzie też chodzą.

    Ja wiem, że chodzą - na 4 godziny łącznie jazy spotkałem więcej skuterów
    niż pieszych/ narciarzy biegowych - hałas jest już składnikiem
    cywilizacji. Jak widzę kogoś to zwalniam i jadę wolno, też nie lubię jak
    mi ktoś pustym wydechem pod oknami pociągnie. Można to robić w
    cywilizowany sposób.
    > W Alpach, ale w odniesieniu do nart / desek.

    A tego to nie wiem, ale gdzieś ludzie i w Europie jeżdżą skuterami bez
    obaw. Może Skandynawia? Swoją droga podejrzewam że zjazd 1000 narciarzy
    jednak bardziej niszczy śnieg (i to co pod spodem) niż jeden skuter.

    OT dla mnie bo się zaraz flejm rozkręci quady/enduro/skutery a cisza,
    spacer,las i linki w poprzek.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050