    From: robertbig <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Skuter-motorower do 5u tys. zł.
    Date: Mon, 2 Aug 2010 13:26:12 -0700 (PDT)

    On 2 Sie, 16:35, "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    > Tzn że te Tornada 1000 i inne robi się w Chinach?matko bosko..

    BMW to też chiny

    > Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę jakości,
    > i jednak myślę że Keeway różni się wykonaniem od wspomnianego Benelli.
    > Uważam tak po oględzinach obu modeli.

    Sorki .
    Ale wyjaśnijmy sobie coś o skuterach.
    Kestie tzw. zasadnicze.
    Huj wie jak to z tym Benelli ??? Tu się nie wypowiem.
    Akurat z tym nie miałem doczynienia.
    Moge natomiast zawsze polecic Aprilie i Gilere.
    Byc może I Benelli jest niezłej jakości . Jak w/w włoszczyzna ?

    Natomiast Kiłej to kiła !!!
    Miałem z tym doczynienia niejednokrotnie.
    Radzę kupic chińczyka za 1600 z Tesco , niz Kiłeja.
    Jakos podobna. Raczej na + w strone chińczyka.

    Jesli chodzi o Kymco. To wysokiej jakości skutery. Niestety z deka
    azjatyckim stylem.
    Jak dla mnie na poziomie Yamahy lub wyżej.

    Keeway to łupież , zakażanie jakich mało. W dodatku w chorych
    pieniadzach.
    Tak bez przesady. Ale mniej więcej , 2x za drogie.