  • 1. Data: 2012-03-15 12:43:20
    Temat: Skuter brak kierunkowskazów
    Od: macin0007 <macin0007@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. Czy może mi ktoś pomóc? Mam skuter Kingway ibis 4T i problem jest
    taki ze nie mam kierunkowskazów kupiłem nowy przerywacz i dalej nie
    działają kierunki. Gdy zepnę na krótko to świecą ciągłym światłem a gdy
    podłącze z powrotem przerywacz to nie świecą wcale. Mam popsuty włącznik
    od kierunków po prostu coś w nim pękło, ale gdy kable od włącznika zepne
    na krótko to powinny błyskać a nie świecą wcale przy podpiętym
    przerywaczu. ?? proszę o pomoc bo potrzebuje tego skuterka do codziennych
    dojazdów do szkoły.

  • 2. Data: 2012-03-15 17:02:34
    Temat: Re: Skuter brak kierunkowskazów
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-15 13:43, macin0007 pisze:
> [...]
    > na krótko to powinny błyskać a nie świecą wcale przy podpiętym
    > przerywaczu. ?? proszę o pomoc bo potrzebuje tego skuterka do

    Kup inny przerywacz

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-03-15 18:05:46
    Temat: Re: Skuter brak kierunkowskazĂłw
    Od: macin0007 <macin0007@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    > Kup inny przerywacz

    niestety to nic nie da bo to samo się dzieje.

  • 4. Data: 2012-03-15 18:45:46
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 15.03.2012 19:05, macin0007 wrote:

    > niestety to nic nie da bo to samo się dzieje.

    albo źle go podłączasz albo przerywacz jest na inne obciążenie i dlatego
    nie działa

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2012-03-15 19:05:56
    Od: macin0007 <macin0007@_NOSPAM_wp.pl>

    Arni napisal

    > albo źle go podłączasz albo przerywacz jest na inne obciążenie i dlatego
    > nie działa

    ten przerywacz jest identyczny miałem stary na wzór. Nie jestem Ciemny :)
    i nie da sie inaczej go podłączyć bo jest z kostka która inaczej nie
    wejdzie :)

  • 6. Data: 2012-03-15 19:08:01
    Od: macin0007 <macin0007@_NOSPAM_wp.pl>

    macin0007 napisal

> [...]

    > ten przerywacz jest identyczny miałem stary na wzór. Nie jestem Ciemny :)
    > i nie da sie inaczej go podłączyć bo jest z kostka która inaczej nie

    Dodam że jak podłączyłem po kupnie przerywacz to działał kierunek w lewo
    ale podczas jazdy szwankował ;/

  • 7. Data: 2012-03-15 19:11:57
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "macin0007" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Dodam że jak podłączyłem po kupnie przerywacz to działał kierunek w lewo
    > ale podczas jazdy szwankował ;/

    To szukaj potarganych kabli, luznych konektorow, etc.

    > i nie da sie inaczej go podłączyć bo jest z kostka która inaczej nie
    > wejdzie :)

    Nie bylbym taki pewien - to ze wtyczka pasuje, nie znaczy ze przerywacz ma
    te same styki w tych samych miejscach. Zazwyczaj sa ponumerowane.

    > ten przerywacz jest identyczny miałem stary na wzór.

    Sprawdziles numery stykow? Czy tylko wyglad i napiecie/moc?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2012-03-15 19:25:09
    Od: macin0007 <macin0007@_NOSPAM_wp.pl>

    Ivam napisal

> [...]

    > te same styki w tych samych miejscach. Zazwyczaj sa ponumerowane.

    > Sprawdziles numery stykow? Czy tylko wyglad i napiecie/moc?

    przerywacz jest identyczny taki jaki powinien być. kierunki świecą tylko
    na krótko bez przerywacza ale tak być nie moze. Chyba będę musiał się
    przejechać do jakiegoś mechanika.

  • 9. Data: 2012-03-16 10:29:08
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "macin0007" <macin0007@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > na krótko to powinny błyskać a nie świecą wcale przy podpiętym
    > przerywaczu. ?? proszę o pomoc bo potrzebuje tego skuterka do codziennych

    a nie zmieniłeś przypadkiem żarówek na super_wypasiaste_diodowe??

  • 10. Data: 2013-04-20 21:38:45
    Od: stoki <claasx@_NOSPAM_o2.pl>

    Kolego mógł byś napisać jak rozwiązałeś ten problem co było przyczyną?;>