  • Data: 2010-06-01 21:54:24
    Temat: Re: "Skuter" 125ccm?
    Od: duddits <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-01 23:39, Andrzej Lawa pisze:
    > Przez "komplikacje" rozumiem: "marnowanie" (czasem i bez cudzysłowów)
    > czasu na kurs, zdawanie, latanie po urzędach, czekanie na urzędy... A
    > tak kupujesz, rejestrujesz, ubezpieczasz i jeździsz.

    Wiem co rozumiesz i to co napisałem wcześniej podtrzymuję.
    Jakie latanie po urzędach? Raz byłem odebrać prawko i drugi raz by
    zarejestrować moto.
    Nie pamiętam teraz dokładnie, ale łączny czas obu tych wizyt zamknął się
    w jakiś 20 minutach. No, jeszcze ubezpieczenie. Powiedzmy kolejny kwadrans.
    Nie szukajmy problemu tam gdzie go nie ma.

    > A tak masz ponad 1000zł, nie licząc "straconego" czasu, w kieszeni... I
    > zakładając, że sprawa się nie rypnie - nie boisz się "punktów" ;)

    Może ja i frajer jestem, ale taka logika jest mi obca. Idąc dalej tym
    tokiem rozumowania można stwierdzić, że po cholerę nam prawka w ogóle
    (mam na myśli inne kategorie niż A). Najlepiej jeździć bez.
    Ubezpieczenie też niespecjalnie się przydaje, a ile kasy wtedy Ci w
    kieszeni zostanie ...

    --
    duddits