  • Data: 2009-12-08 21:22:55
    Temat: Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Dec 2009 18:55:08 +0100, Grzegorz Janoszka wrote:
    >Czy ktoś mógłby podać jakieś ciekawe statystyki dotyczące ilości spamu?
    >Kończy się już trzeci dzień blokady, więc może to być już widoczne. TPSA

    trzeci dzien ? Mnie dopiero dzis wylaczyli .. a moze to tylko awaria.

    I cos mi sie wydaje ze gdyby onet nie ostrzegl, to bym nie wiedzial ze
    cos takiego moze mnie spotkac.

    >była chyba w pierwszej dziesiątce spamujących firm świata, jestem
    >ciekaw, czy blokada tcp/25 w jednym z większych ISP tej części Europy
    >dała jakiś widoczny wpływ na ilość spamu. Najlepiej zapodajcie linka do
    >jakiegoś wykresu.

    Ja tam nie wiem, ale pare lat temu przyszedl taki dzien gdy spam
    znikl. Dzien wczesniej bylo trzesienie ziemii w Azji.

    Mam tez konto na niemieckim serwerze, statystyk nie robilem, ale na
    oko to od paru dni tak samo.

    J.