-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <5aeedfb9$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5aeff197$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5aeff197$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Skrzyżowanie dobre dla pieszych
Date: Mon, 7 May 2018 22:23:26 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 43
Message-ID: <5af0b5c0$0$31352$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.104.53
X-Trace: 1525724608 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31352 83.26.104.53:62891
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40853
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5aeff197$0$31362$6...@n...neostrad
a.pl...
W dniu 2018-05-07 o 08:01, J.F. pisze:
>> Skraca dla pieszego, ktory chce po przekatnej.
>> Choc wraz z czekaniem ... sprawdzic czy srednio nie wydluza.
>Samochody muszą puszczać pojazdy jadące z prawej, albo mają osobne
>światła.
Samochody zapewne mialy swiatla i wczesniej.
>>> Co z pieszym, którego zmiana świateł złapała na środku
>>> skrzyżowania?
>> Trzeba wydluzyc czas.
>40%
A przy szerokich jezdniach do dosc sporo :-)
>> Ale ... czemu bezpieczniej ?
>> Czyzby wczesniej piesi przebiegali na czerwonym ?
>> A moze samochody przejezdzaly na czeerwonym ?
>> A moze przy okazji zmienili czasy i stad poprawa ?
>> Albo korki sie zrobily ... i tez poprawa, oraz omijanie :-)
>Piesi i samochody mieli prawo być na jezdni w tym samym czasie i to
>dawało powód do wypadków.
>Po zderzeniu samochody zmieniały tor jazdy i uderzały pieszych.
Sprawdzic w doniesieniach prasowych czy tak bylo.
IMO - na polskich skrzyzowaniach trup nie sciele sie gesto.
Jest kolizyjnosc przy skretach w prawo/lewo.
>Przy braku pieszych na jezdni samochody są mniej groźne.
Po wypadku zmieniaja tor jazdy, wpadaja na chodnik, a tam piesi
czekaja :-)
Nie, cos tu nie tak, zaczalbym od sprawdzenia czemu dawniej bylo tak
niebezpiecznie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.18 10:34 WM
- 09.05.18 07:07 Konrad Anikiel
- 09.05.18 08:02 WM
- 09.05.18 11:48 Konrad Anikiel
- 09.05.18 16:13 WM
- 10.05.18 01:05 Konrad Anikiel
- 10.05.18 10:47 WM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=