  • 21. Data: 2010-04-16 07:35:02
    Temat: Re: Skrzynie biegow Fazer/TCat
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:12:06 -0700 (PDT), Ivam napisał(a):

    > (w 2001 byla zmiana czachy i drobne modyfikacje silnika - takie
    > jak inny lancuch rozrzadu, ale powazniejszych zmian nie bylo)

    W kwestii czysto formalnej - te zmiany odbyły się w 2002 r. (roczniki
    2002 i 2003 miały inną owiewkę i kilka innych drobiazgów zmienionych).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 22. Data: 2010-04-16 08:44:54
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości

    > No ale z 1 na 2 bez sprzegla to letka gupota, zwlaszcza jak jedynke
    > dociagnal do konca. Pewnie motonita wychowany na internecie :)

    Po sprawdzeniu, że się da i usłyszeniu tych przykrych skądinąd
    dźwięków nie próbowałem tego robić więcej.
    A znając jako tako budowę skrzyń motocyklowych wrzucanie 1 czy 2 bez
    sprzęgła uznałem za barbarzyństwo.

    Może dlatego, że pamiętam jeszcze z podstawówki, żeby narzędzi używać
    zgodnie z przeznaczeniem?
    A może dlatego, że ze mnie taka pizda?
    SmSa z prawidłową odpowiedzią proszę nie wysyłać.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 23. Data: 2010-04-16 15:35:07
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > A znając jako tako budowę skrzyń motocyklowych wrzucanie 1 czy 2 bez
    > sprzęgła uznałem za barbarzyństwo.
    (...)

    Tutaj odpisze na wszystko co do zmiany bez sprzegla. Zauwazyles, ze podczas
    ostatniej dyskusji nie odezwalem sie w ogole. I ze w ogole o zmianie biegow
    bez sprzegla malo mowilem? Pewnie nie, ale to nic;)

    Wiem na czym polega zmiana bez sprzegla (po prawdzie to nie mam jeszcze tego
    do konca obcykanego we fazerze), wiem ze z 1 na 2 (gdzie miedzy jest luz) to
    sie nie powinno, wiem co sie zuzywa, itd. Ale to, ze wiem nie znaczy, ze nie
    robie tego. To tak troche jak z seksem przedmalzenskim - czasami, jak mam
    ochote to zadne logiczne rozumiwanie mnie nie powstrzyma. Jak zmienie te
    zebatki to dalej bede zmienial (czasami!) bez sprzegla.

    Podobnie sprawa ma sie do prawidlowego uzywania narzedzi - czasem jak musze
    to walne mlotkiem w jakis klucz, bo nie mam kompletu 300 roznych kluczy
    przystosowanych do kazdych warunkow, a nie kazdy, na ktory da sie zalozyc
    przedluzke sie wszedzie zmiesci.

    Tyle w temacie.

    A co do reszty to w serwisie yamahy powiedzieli mi za dwa kolka ~750zl
    +wodzik+ew. jeszcze kolko 3'go biegu. W tysiaku powinno dac rade.

    --
    pzdr:
    Ivam