  • 11. Data: 2010-04-15 06:15:57
    Temat: Re: Skrzynie biegow Fazer/TCat
    Od: Ivam <f...@g...com>

    On 15 Kwi, 07:50, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:
    > Kup po prostu zębatkę II-go biegu i drugą, z która ta pierwsza
    > współpracuje kłami. Będziesz miał nowe, a nie używane, po nie wiadomo
    > jakim przebiegu. Podejrzewam, że koszt oryginałów u Yamahy będzie
    > znacznie poniżej 1 tys. PLN.

    Te dwie zebatki w USA kosztuja ~170 dolarow, wiec nie jest zle i jesli
    nie znajde nigdzie uzywek to kupie nowki. Jeszcze tylko kwestia jak
    wyglada wodzika i reszty skrzyni (beben, prowadnice wodzikow, itd.).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 12. Data: 2010-04-15 06:54:03
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Ivam pisze:

    > Te dwie zebatki w USA kosztuja ~170 dolarow, wiec nie jest zle i jesli
    > nie znajde nigdzie uzywek to kupie nowki. Jeszcze tylko kwestia jak
    > wyglada wodzika i reszty skrzyni (beben, prowadnice wodzikow, itd.).

    Wiesz, i tak musisz rozebrać, żeby wiedzieć, co kupić. Bez tego szkoda
    wydawać kasę na cokolwiek. Trzeba się, niestety, liczyć z przestojem
    moto na jakiś miesiąc - dwa.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 13. Data: 2010-04-15 07:17:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-15 08:12, Ivam pisze:

    > Jestes pewien na 100%? Bo wygladaja bardzo podobnie (rozne dekle
    > sprzegla), maja takie same parametry, taki sam skok/srednice i klika
    > zrodel mowi, ze fazer ma silnik tcata. Stad myslalem, ze to sa te same
    > silniki.

    Ale to mozer sprecyzuj o ktorym Fazerze mowimy ? Bo kilka roznych jest.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2010-04-15 21:12:06
    Od: Ivam <f...@g...com>

    On 15 Kwi, 09:17, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Ale to mozer sprecyzuj o ktorym Fazerze mowimy ? Bo kilka roznych jest.

    Napisalem w nawiasie, ze chodzi o FZS'a - czyli produkowany miedzy 98
    a 03 (w 2001 byla zmiana czachy i drobne modyfikacje silnika - takie
    jak inny lancuch rozrzadu, ale powazniejszych zmian nie bylo). W 2004
    wprowadzono zupelnie nowego fazera (z silnikiem od R6) i nazwano go
    "FZ6 Fazer". A poznac mozna, ze chodzilo mi o 600, bo konfrontuje go z
    thundercatem (czyli wiadomo - 600).

    I sprawdzalem - FZR i FZS i YZF (tcat) maja te same silniki, ale
    nigdzie nie wiadomo jak ze skrzyniami.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-04-15 21:49:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Kwi, 23:12, Ivam <f...@g...com> wrote:

    > I sprawdzalem - FZR i FZS i YZF (tcat) maja te same silniki, ale
    > nigdzie nie wiadomo jak ze skrzyniami.

    Serwisówka 'Yamaha YZF600R Thunercat Service Manual' mówi:
    Transmission
    Gear ratios (no. of teeth)
    Primary reduction 1.708 to 1 (82/48T)
    Final reduction
    YZF models 3.133 to 1 (47/15T)
    FZS models . . 3.200 to 1 (48/15T)
    1st gear 2.846 to 1 (37/13T)
    2nd gear 1.947 to 1 (37/19T)
    3rd gear 1.545 to 1 (34/22T)
    4th gear 1.333 to 1 (28/21T)
    5th gear 1.190 to 1 (25/21T)
    6th gear 1.074 to 1 (29/27T)
    Shaft runout (max) 0.02 mm

    Czyli wychodzi na to że to samo?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-04-16 03:17:48
    Od: Ivam <f...@g...com>

    On 15 Kwi, 23:49, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Serwisówka 'Yamaha YZF600R Thunercat Service Manual' mówi:
    (...)

    No i pieknie - o to mi chodzilo. Czyli tylko zebatki inne, reszta to
    samo, ale sprawdze te dane z serwisowka fazera.

    A nie masz nr czesci na zebatki 2'ki i 6'ki do tcata z jakichs
    fiszek?

    Thx serdeczne!

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 17. Data: 2010-04-16 05:44:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-16, Ivam <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > samo, ale sprawdze te dane z serwisowka fazera.
    >
    > A nie masz nr czesci na zebatki 2'ki i 6'ki do tcata z jakichs

    Szukales na bikebandit.com?

    Nie wiem czy to to:
    <http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/1998-y
    amaha-motorcycle-yzf600rk/o/m8983>

    7:
    GEAR, 2ND PINION (
    (19T) 286245-001 $27.19

    14:
    GEAR,2ND WHEEL
    (37T) $76.74

    6:
    GEAR, 6TH PINION (
    (27T) 286247-001 $90.97

    17:
    GEAR,6TH WHEEL
    (29T) $91.19

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-04-16 07:16:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    Bylo sobie tak: dopierdolilem na jedynce po czym zmienilem bez
    sprzegla w cholere niedokladnie i "wbilem", a nie wrzucilem. Cos
    zgrzytnelo, pieprznelo i zaczela 2'ka wyskakiwac. Nie za kazdym razem
    (tzn. nie przy kazdej ostrej zmianie), ale sie trafia. Zaczynam szukac
    powoli skrzyni. Do fazera jest ich bardzo malo (raczej kompletne
    silniki), za to do tcata jest troche wiecej.

    ***
    Ktoś jeszcze ma pytania jak to super się zmienia biegi bez sprzęgła?
    To, że się da, nie znaczy, że trzeba.
    Zwłaszcza, że niekoniecznie każdy umi.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 19. Data: 2010-04-16 07:31:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-16, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Ktoś jeszcze ma pytania jak to super się zmienia biegi bez sprzęgła?
    > To, że się da, nie znaczy, że trzeba.
    > Zwłaszcza, że niekoniecznie każdy umi.

    Tu raczej chodzi o zmianę 1 na 2 gdzie po drodze jest jeszcze luz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-04-16 07:32:37
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jasio napisał(a):
    > Ktoś jeszcze ma pytania jak to super się zmienia biegi bez sprzęgła?
    > To, że się da, nie znaczy, że trzeba.
    > Zwłaszcza, że niekoniecznie każdy umi.

    No ale z 1 na 2 bez sprzegla to letka gupota, zwlaszcza jak jedynke
    dociagnal do konca. Pewnie motonita wychowany na internecie :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy