-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!feeds.phibee-telecom.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!borde
r1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <r2ausl$4cl$1@gioia.aioe.org> <5e4937f0$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<r2bfm0$ai$1$Cav@news.chmurka.net>
<5e495bba$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<5e496018$1$514$65785112@news.neostrada.pl>
<5e496488$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5e496488$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
Date: Mon, 17 Feb 2020 13:24:22 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 22
Message-ID: <5e4a85f7$1$557$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 84.10.205.29
X-Trace: 1581942263 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 557 84.10.205.29:54086
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672164
[ ukryj nagłówki ]OIDP w instrukcji mojej też tak było, podobnie jak o niewyłączanie silnika gdy
wrzucony "D".
I weź to pogódź z modą na wyłączanie motoru na byle światłach (w Szwajcarii modne od
lat 90-tych).
W starych skrzyniach na pewno ciśnienia się zmieniały pomiędzy D a P, nie wiem jak z
N, to po prostu czułeś.
Na D była blokada kluczyka/rozrusznika (nie pamiętam, czy na N też).
Quiz:
Co zrobić przed przejazdem kolejowym z opuszczonym szlabanem?
No jednak bym włączył P zamiast trzymania na D i nogi na hamulcu, ostatecznie można N
plus ręczny (nie praktykowałem, nie wierzyłem
ręcznemu aż tak).
-----
> Nie wiem czy się psują ani dlaczego tego nie polecają- nie ja pisałem instrukcje,
nie miałem potrzeby analizowania dlaczego tak
> napisali.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.20 17:58 Cavallino
- 18.02.20 07:58 Mirek Ptak
- 18.02.20 08:44 Przemek Jedrzejczak
- 18.02.20 11:32 Grzegorz Tomczyk
- 18.02.20 12:16 Przemek Jedrzejczak
- 18.02.20 15:41 s...@g...com
- 18.02.20 15:44 s...@g...com
- 18.02.20 16:21 Tom N
- 18.02.20 17:42 s...@g...com
- 18.02.20 19:22 Cavallino
- 18.02.20 19:24 Cavallino
- 18.02.20 20:03 2549
- 18.02.20 20:39 s...@g...com
- 18.02.20 22:01 9261
- 18.02.20 22:29 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=