  • Data: 2010-05-01 07:44:13
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie masz niczego takiego w sterach od grafiki?

    Właśnie mam. Sęk w tym, że Nvidia wycofała się z nakładki Nview, która
    pozwalała na zdefiniowanie skrótów klawiaturowych. Pod XP stosowałem
    bardzo stary driver, który jeszcze to potrafił. Pod Windows 7 już nie da
    rady. Przełączanie orientacji bez tego jest uciążliwe szczególnie, że co
    chwilę trzeba to robić. Chciałem usprawnić sobie pracę.