  • 1. Data: 2011-03-18 08:57:48
    Temat: Skrypt przeglądanie strony jak gazety
    Od: Grzegorz Sobala <g...@i...pl>

    Poszukuję dla klienta skryptu który umożliwi przeglądanie gotowych
    plików .swf będących kolejnymi stronami gazetki.
    Skrypt animuje złapanie za narożnik jednej strony i przez przeciągnięcie
    otworzenie następnej.
    Kilka marketów prezentuje tak swoje gazetki reklamowe.

    Czy ktoś jakieś poleca ? Nie musi to być darmowe rozwiązanie. Budżet ze
    względu na głownie zagraniczne rozwiązania to 50-60$.
    Najlepiej aby można było jak najbardziej spersonalizować wygląd okna
    przeglądania.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Sobala

  • 2. Data: 2011-03-18 12:54:48
    Temat: Re: Skrypt przeglądanie strony jak gazety
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-18 09:57, Grzegorz Sobala pisze:
    > Czy ktoś jakieś poleca ? Nie musi to być darmowe rozwiązanie.

    W Adobe Indesign zrobisz z automatu.

    --
    kamil d

  • 3. Data: 2011-03-18 23:34:17
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2011-03-18 13:54, kamil d pisze:
    > W Adobe Indesign zrobisz z automatu.

    A gdzie kupisz InDesign za 60$? ;-)

    --
    NotBear

  • 4. Data: 2011-03-19 08:03:30
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    NotBear wrote:

    > A gdzie kupisz InDesign za 60$? ;-)

    w promocji na torrentach ;)

  • 5. Data: 2011-03-19 10:06:16
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>

    On Fri, 18 Mar 2011 09:57:48 +0100, Grzegorz Sobala wrote:

> [...]
    > za narożnik jednej strony i przez przeciągnięcie otworzenie następnej.
    > Kilka marketów prezentuje tak swoje gazetki reklamowe.

    dlaczego mam wrazenie, ze to ma cos wspolnego z tym zleceniem? :)

    http://www.zlecenia.przez.net/aukcja,76889,przeglada
    rka-plikow-pdf

    --
    pozdrawiam, |<onrad

  • 6. Data: 2011-03-19 22:42:46
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

    On Sat, 19 Mar 2011 09:03:30 +0100
    Artur Kosmal <a...@g...pl> wrote:

    > w promocji na torrentach ;)

    Albo udając studenta... :P
    Z resztą, klient nie będzie się rzucał o "jak", ale o "czy jest".

    --
    Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

  • 7. Data: 2011-03-20 09:45:14
    Temat: Re: Skrypt przeglądanie strony jak gazety [ot]
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-19 11:06, Konrad Karpieszuk pisze:

    > dlaczego mam wrazenie, ze to ma cos wspolnego z tym zleceniem? :)
    >
    > http://www.zlecenia.przez.net/aukcja,76889,przeglada
    rka-plikow-pdf

    Pewnie masz rację, tam większość wykonawców (nie wszyscy) robi poniżej
    kosztów, nie wiedząc za co się biorą... na odwal się konstruując całość
    z klocków, które jakimś cudem funkcjonują ze sobą (zazwyczaj do czasu,
    gdy zlecenie pojawia się ponownie w celu wykonania poprawek:)).

    Czasem (naiwnie) też biorę udział w co ambitniejszych zleceniach -
    niemniej jednak ta społeczność to w CZĘŚCI grupa:
    1. Wykonawców za grosze na nielegalnym sofcie: studentów,
    2. Zleceniodawców, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem.

    Przykładowo daję DOBRĄ ofertę na spory system rzędu 20k i przesyłam
    wykonane realizacje różnych rozwiązań dedykowanych, człowiek pod
    wrażeniem bardzo chętnie chce się dogadać i zdecydowany po godzinach
    rozmów telefonicznych (on dzwonił)... po tygodniu ustaleń i powtarzaniu
    kwoty, jak mu podsyłam umowę to myślał że zmienię cenę na 4k zl! Po
    prostu banda wyzyskiwaczy i studentów*

    *) Moja opinia jest subiektywna i dotyczy jedynie CZĘŚCI społeczności
    zlecenia.przez.net, w której sam składam oferty w chwilach mniejszego
    obciążenia robotą.

    Pozdr,p.

  • 8. Data: 2011-03-20 15:47:27
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-19 00:34, NotBear pisze:
    > A gdzie kupisz InDesign za 60$? ;-)

    No z tym może być ciężko ;)

    Swoją drogą pomysł symulowania przeglądania gazetki za pomocą komputera
    jest lekko chory.

    --
    kamil d

  • 9. Data: 2011-03-20 21:23:48
    Od: "Grzegorz Sobala" <g...@i...pl>

    > dlaczego mam wrazenie, ze to ma cos wspolnego z tym zleceniem? :)

    > http://www.zlecenia.przez.net/aukcja,76889,przeglada
    rka-plikow-pdf

    Oj zimno. Nie ma z tym nic wspólnego. Nie szukam na tej stronie zleceń.
    Odkopałem link do czegoś co jeden z moich klientów sobie sam kupował:
    http://www.3d-book.com/3D-Book-Pricing/buy.shtml

    Niestety po zapoznaniu się i próbie dostosowania niedeveloperskiej wersji na ile
    to możliwe bez kupienia wersji za 100$ nie ma sensu się do tego zbliżać, bo w
    droższych wersjach nawet nie można wyłaczyć modułu z muzyką i filmowego.

    Grzegorz Sobala