  • 131. Data: 2010-06-16 15:35:58
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Sebastian Kaliszewski p
    > No i?
    > Co to ma do tego, jakie i ile wykroczeń popełnił?

    A co ma do tego twoje lizanie go po jajkach?
    Idziesz jako adwokat czy tak sobie chciales popierdzielic jak wiekszosc
    w tym watku?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 132. Data: 2010-06-16 15:41:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Już znalazłeś zdjęcie skrzyżowania w wątku?

    nie znalazle, ale abys mial racje, bylo by to chyba jedyne skrzyzowanie w
    wawie, ktore ma wymalowane linie za linia zatrzymania

  • 133. Data: 2010-06-16 15:45:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy złodzieja należy karac za morderstwo czy za kradzież?

    jesli zabil podczas kradziezy, to za oba, a wyrok zsumowac

  • 134. Data: 2010-06-16 15:45:46
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-16 15:41, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > nie znalazle, ale abys mial racje, bylo by to chyba jedyne skrzyzowanie
    > w wawie, ktore ma wymalowane linie za linia zatrzymania

    Nie za, tylko na skrzyżowaniu!

  • 135. Data: 2010-06-16 15:49:49
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-16 15:18, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Puknij się i to mocno -- może pomoże.

    Masz problem?

  • 136. Data: 2010-06-16 16:00:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie za, tylko na skrzyżowaniu!

    znalazlem sobie to skrzyzowanie

    wiec tak, jednak sa pasy, wiec wracamy do tego co napisalem na poczatku

    wiec to ze przekroczyl jakakolwiek linie jest tylko i wylacznie twoim
    zalozeniem, ja zakladam ze zrobil to na pasach :)

  • 137. Data: 2010-06-16 16:19:55
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret w prawo na zielonej strza3ce
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    krzysiek82 wrote:

    > nie przesadzaj

    Powinien dostać mandat za wykroczenie jakiego dokonał (skręt z
    niewłaściwego pasa) a nie za takie, jakiego nie dokonał.

    Tu już niektórzy wyssali sobie z palca całą listę wykroczeń.

    > więc jeśli rozumieją i nie wyciągają z tego wniosków muszą być więc
    > debilami.

    Ale dla czego nie wyciągają?

    \SK

  • 138. Data: 2010-06-16 16:20:30
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > Masz problem?

    W przeciwieństwie do ciebie nie mam :)

    \SK

  • 139. Data: 2010-06-16 16:22:19
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Mowia ze bylo tam przejscie.

    Było, ale przed nim stał bus (dostawczak, furgonetka). zatem zmienił pas
    wcześniej.

    \SK

  • 140. Data: 2010-06-16 16:25:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:
    > Sebastian Kaliszewski p
    >
    > A co ma do tego twoje lizanie go po jajkach?

    Projekcje twoich marzeń mnie nie interesują :)

    > Idziesz jako adwokat czy tak sobie chciales popierdzielic jak wiekszosc
    > w tym watku?

    Rozumiem że ty jesteś przedstawicielem tej większości, o której tu
    mówisz? :)

    Zadał pytanie kto ma rację a nie żalił się, wypłakiwał, itd. Dodałeś
    niezwykle "głęboki i poruszający" post o dawaniu dupy. Teraz dopisujesz
    kolejny...

    \SK