-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Subject: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<177nlfjiqqbcm$.dlg@emil.not.valid> <rp495d$51n$1@gioia.aioe.org>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Thu, 19 Nov 2020 12:07:18 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.4.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rp495d$51n$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 201118-4, 18.11.2020), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 30
Message-ID: <5fb651e9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.111.25
X-Trace: 1605784041 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 83.31.111.25:62177
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2241
X-Received-Body-CRC: 239347971
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687648
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-11-19 o 00:01, Rom45 pisze:
> Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości
> news:177nlfjiqqbcm$.dlg@emil.not.valid...
>> Budzik w
>> <news:XnsAC7983A07CD51budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
>:
>>
>>> Jedziemy sobie drogą gdzie są 2 pasy do skretu w lewo bądz dwa pasy do
>>> skretu w prawo.
>>> Na drodze na która skrecamy sa trzy pasy do dalszej jazdy.
>>
>>> Pytanie który auto musi sie po skrecie znaleźc na którym pasie?
>>
>> Z grubsza: ten z prawej ma do wyboru dwa pasy (prawy i środkowy), a ten z
>> lewej też dwa pasy (lewy i środkowy), ale środkowy warunkowo, jeżeli
>> ten z
>> prawej na niego nie wjeżdża.
>>
>> --
>> 'Tom N'
>
> Ten na prawym pasie nie ma wyboru. Ma obowiązek jechać możliwie
> blisko prawej krawedzi jezdni. Wolno mu zając pas środkowy pod warunkiem,
> że ustąpi pierwszeństwa.
>
To jeszcze zależy od malowanek na jezdni. Zwykle w takich prypadkach
wytyczają pasy i widać, jak jechać. Często skrajny lewy jest do
kolejnego skrętu w lewo (a więc do zawracania), atem prawy na prawy,
lewy na środkowy, chyba że chce zawrócić. No i muszą uważać na zmiany pasa.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.20 12:29 Shrek
- 19.11.20 12:59 Budzik
- 19.11.20 13:05 TomN
- 19.11.20 13:17 Uncle Pete
- 19.11.20 14:15 J.F.
- 19.11.20 14:18 J.F.
- 19.11.20 14:21 J.F.
- 19.11.20 14:39 Cavallino
- 19.11.20 14:43 Cavallino
- 19.11.20 15:02 TomN
- 19.11.20 15:43 J.F.
- 19.11.20 15:49 J.F.
- 19.11.20 16:02 J.F.
- 19.11.20 16:15 TomN
- 19.11.20 16:51 Rom45
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=