-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Subject: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<177nlfjiqqbcm$.dlg@emil.not.valid> <rp495d$51n$1@gioia.aioe.org>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Thu, 19 Nov 2020 12:07:18 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.4.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rp495d$51n$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 201118-4, 18.11.2020), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 30
Message-ID: <5fb651e9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.111.25
X-Trace: 1605784041 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 83.31.111.25:62177
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2241
X-Received-Body-CRC: 239347971
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687648
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-11-19 o 00:01, Rom45 pisze:
> Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości
> news:177nlfjiqqbcm$.dlg@emil.not.valid...
>> Budzik w
>> <news:XnsAC7983A07CD51budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
>:
>>
>>> Jedziemy sobie drogą gdzie są 2 pasy do skretu w lewo bądz dwa pasy do
>>> skretu w prawo.
>>> Na drodze na która skrecamy sa trzy pasy do dalszej jazdy.
>>
>>> Pytanie który auto musi sie po skrecie znaleźc na którym pasie?
>>
>> Z grubsza: ten z prawej ma do wyboru dwa pasy (prawy i środkowy), a ten z
>> lewej też dwa pasy (lewy i środkowy), ale środkowy warunkowo, jeżeli
>> ten z
>> prawej na niego nie wjeżdża.
>>
>> --
>> 'Tom N'
>
> Ten na prawym pasie nie ma wyboru. Ma obowiązek jechać możliwie
> blisko prawej krawedzi jezdni. Wolno mu zając pas środkowy pod warunkiem,
> że ustąpi pierwszeństwa.
>
To jeszcze zależy od malowanek na jezdni. Zwykle w takich prypadkach
wytyczają pasy i widać, jak jechać. Często skrajny lewy jest do
kolejnego skrętu w lewo (a więc do zawracania), atem prawy na prawy,
lewy na środkowy, chyba że chce zawrócić. No i muszą uważać na zmiany pasa.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.20 12:29 Shrek
- 19.11.20 12:59 Budzik
- 19.11.20 13:05 TomN
- 19.11.20 13:17 Uncle Pete
- 19.11.20 14:15 J.F.
- 19.11.20 14:18 J.F.
- 19.11.20 14:21 J.F.
- 19.11.20 14:39 Cavallino
- 19.11.20 14:43 Cavallino
- 19.11.20 15:02 TomN
- 19.11.20 15:43 J.F.
- 19.11.20 15:49 J.F.
- 19.11.20 16:02 J.F.
- 19.11.20 16:15 TomN
- 19.11.20 16:51 Rom45
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=