-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Skrecanie.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<177nlfjiqqbcm$.dlg@emil.not.valid> <rp495d$51n$1@gioia.aioe.org>
<rp54km$pgr$4$Cav@news.chmurka.net> <rp5age$m3h$1@gioia.aioe.org>
<rp5b5i$tv5$1$Cav@news.chmurka.net> <rp5d0o$1ooa$1@gioia.aioe.org>
<rp5dld$ves$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rp7mii$huq$1$Cav@news.chmurka.net> <rp807s$msb$1@gioia.aioe.org>
<rpjlj6$167l$1@gioia.aioe.org>
<5fbd6a66$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<rplnte$1s3u$1@gioia.aioe.org>
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Date: Wed, 25 Nov 2020 15:26:44 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rplnte$1s3u$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
Message-ID: <5fbe69a4$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.184.17.216
X-Trace: 1606314404 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 5.184.17.216:31851
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2620
X-Received-Body-CRC: 2766800790
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687961
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-11-25 o 14:57, Rom45 pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:5fbd6a66$0$537$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2020-11-24 o 20:06, t-1 pisze:
>>
>>> Przed skrzyżowaniem są 2 pasy za skrzyżowaniem takie coś.
>>> Kto ma pierwszeństwo na zwężeniu.
>>> Dla utrudnienia kiedyś nie było znaku zwężenie jezdni.
>>>
>>> https://www.google.com/maps/@52.2762735,20.9536664,3
a,31.4y,96.27h,90.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sH3ORD21Fnu
KUeSghKtgF9w!2e0!7i16384!8i8192
>>>
>>
>> Ja tu widzę, że ten z prawego pasa zmienia pas, bo jego pas się kończy.
>>
>> --
>> Liwiusz
>
> Nie, ten z prawego pasa nadal jedzie prawym pasem (możlwie blisko
> prawej krawędzi jedni). Jego pas nie kończy się. Kończy się lewy pas.
>
> Prawy pas skończy się tylko wtedy, gdy skończy się jezdnia.
I właśnie widać, że na prawym pasie jezdnia się kończy, bo zaczyna się
chodnik. Co zresztą wynika też ze znaku (zwężenie z prawej strony, a nie
z lewej).
Rozumiem, że sobie wyobrażasz, że lewy pas rzekomo miałby się kończyć po
paru metrach "ukośną linią pasów", ale tak zazwyczaj się nie robi, a
nawet jeśli, to wówczas wynika to z malowania.
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.20 15:30 J.F.
- 25.11.20 17:29 Rom45
- 25.11.20 23:35 r...@k...pl
- 25.11.20 23:38 r...@k...pl
- 27.11.20 12:10 J.F.
- 27.11.20 21:28 Rom45
- 27.11.20 22:43 Shrek
- 28.11.20 08:22 Rom45
- 28.11.20 13:10 JaTy
- 28.11.20 14:26 Rom45
- 28.11.20 14:49 Shrek
- 30.11.20 15:48 J.F.
- 02.12.20 23:09 r...@k...pl
- 02.12.20 23:13 r...@k...pl
- 03.12.20 06:34 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=