  • 11. Data: 2011-03-29 17:07:27
    Temat: Re: Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:7dbd5e41f936bdfa0d4fa85ffd318923$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Poopowiadaj mi jeszcze o tym "nadpoziomie" merytorycznym i ludzkim na
    > preclach...

    Widzisz chłopcze w życiu jest prosta zależność - jesteś chujem, dostajesz od
    życia w pizdę. Co byś sobie tam nie pierdolił, dla mnie to jest
    sprawiedliwość...

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2011-03-29 17:36:23
    Temat: Re: Skradziono motocykl &#8211; Ducati Monster 696 Warszawa
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Widzisz chłopcze w życiu jest prosta zależność - jesteś chujem, dostajesz
    > od życia w pizdę. Co byś sobie tam nie pierdolił, dla mnie to jest

    Jedno pytanie:
    a potrafisz powiedzieć to samo, ale bez "mięsa", tak normalnie - jak
    inteligantny człowiek między innymi ludźmi?
    Bo jeśli tak to Twoja uwaga jest, lub może być cenna dla innych.
    A jeśli nie to takie uwagi mogą być brane za bezmyślny bełkot bezmyślnego
    człowieka.

    Bez urazy.
    I szczerzre pozdrawiam - JK.

  • 13. Data: 2011-03-29 18:17:37
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Widzisz chłopcze w życiu jest prosta zależność - jesteś chujem, dostajesz od
    > życia w pizdę. Co byś sobie tam nie pierdolił, dla mnie to jest
    > sprawiedliwość...

    "Chłopcze" to mogą mówić do ciebie obaj twoi tatusiowie. To po pierwsze.
    Po drugie ciągle nie rozumiem, co do dziejowej sprawiedliwości ma fakt, że
    ktoś ukradł Bogu ducha winnej dziewczynie motocykl, na który wydała ciężko
    zapracowane przez siebie pieniądze.

    Fajnie się czyta te wasze wpisy ;)

  • 14. Data: 2011-03-29 18:24:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "JK" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a potrafisz powiedzieć to samo, ale bez "mięsa", tak normalnie

    nie.

    > - jak inteligantny człowiek między innymi ludźmi?

    Wszyscy inteligentni ludzie jakich znam, używają słow typu kurwa, chuj,
    pizda.

    > Bo jeśli tak to Twoja uwaga jest, lub może być cenna dla innych.
    > A jeśli nie to takie uwagi mogą być brane za bezmyślny bełkot bezmyślnego
    > człowieka.

    Jak mówisz małpka to myslisz, jak mówisz kurwa, to jesteś bezmyślnym
    debilem? Ciekawe wnioski...

    > Bez urazy.
    > I szczerzre pozdrawiam - JK.

    Również.

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2011-03-29 18:31:47
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > "Chłopcze" to mogą mówić do ciebie obaj twoi tatusiowie.

    Chłopcze to miało być grzecznie. Teraz powiem: Ty chuju jebany. Z tego co mi
    wiadomo to Twoją matkę jebali moi obaj tatusiowie i to za kromkę chleba ze
    smalcem. Tak mi opowiadali.

> [...]

    > że ktoś ukradł Bogu ducha winnej dziewczynie motocykl, na który wydała
    > ciężko zapracowane przez siebie pieniądze

    Sprawiedliwośc ta jest życiowa, nie dziejowa. Miałem nadzieję, że to Tobie
    zajebali motocykl. Szkoda, że jednak nie.

    > Fajnie się czyta te wasze wpisy ;)

    To sobie poczytaj. Teraz będzie Ci już chyba mniej fajnie. Tak naprawdę, to
    chuj mnie interesujesz. Dla mnie jesteś tylko napisem w outlooku. Nie
    wysilaj się z ripostą. Twój nibymózg przegrzeje się od tego.

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2011-03-29 19:06:02
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzybolnapisal

    ehhhh ;)

    > To sobie poczytaj. Teraz będzie Ci już chyba mniej fajnie.

    Aaa i tu się mylisz;) Oglądanie twojej tępej, bezradnej frustracji jest po
    prostu przezabawne. A oglądanie jak łasi się do ciebie Arni po prostu
    komiczne;P

    Tak naprawdę, to
    > chuj mnie interesujesz. Dla mnie jesteś tylko napisem w outlooku. Nie
    > wysilaj się z ripostą. Twój nibymózg przegrzeje się od tego.

    Spokojnie. Obiecałem, że będę miał cię na oku. Arniego też. Przecież nie
    zostawia się kumpli samych w biedzie :P

  • 17. Data: 2011-03-29 21:38:15
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 29-03-2011 20:17, Lovtza pisze:
    > ciągle nie rozumiem, co do dziejowej sprawiedliwości ma fakt,
    > że ktoś ukradł Bogu ducha winnej dziewczynie motocykl, na który wydała
    > ciężko zapracowane przez siebie pieniądze.

    Tu muszę wtrącić!
    Co by nie mówić o sikaczu...
    fakt kradzieży zasługuje na jak największe potępienie! i niech ch...j
    strzeli między oczy (albo i w pysk) tego skurwi...la, który dopuścił się
    tego czynu!!
    mam nadzieję, że będzie w piekle przerzucał lepik!!
    czego mu z całego serca życzę!!!!!! chu...wi!!!!

    --
    Pozdrawiam uczciwych
    TaDzik

  • 18. Data: 2011-03-30 06:14:13
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Co by nie mówić o sikaczu...
    > fakt kradzieży zasługuje na jak największe potępienie!

    Sam bym tego lepiej nie ujął. Dodam tylko, że co by nie mówić o preclach,
    a właściwie ich moherowych bojówkarzach, to nikt nie zasługuje na to, aby
    wpłynąć na minę i potem bujać się z lewym motocyklem.

  • 19. Data: 2011-03-30 07:47:45
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-03-28 20:37:17 +0200, Arni <a...@n...spam.pl> said:

    > tyle samo co krzesło z krzesłem elektrycznym. Trzeba do tego czytac
    > liste a nie tylko na nią pisać

    Tey, albo napisz wprost że cieszy Cię fakt, iż komuś z kręgów Sikacza
    zajebali motocykl, albo przestań pierdolić. Proszę.

    de Fresz

  • 20. Data: 2011-03-30 08:34:20
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    de Fresz pisze:

    > Tey, albo napisz wprost że cieszy Cię fakt, iż komuś z kręgów Sikacza
    > zajebali motocykl, albo przestań pierdolić. Proszę.

    albo zle cytujesz albo czytasz bez zrozumienia.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"