  • 1. Data: 2011-03-28 12:46:42
    Temat: Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Heja,

    Jakby nagle komuś wpadły w ręce części do Monstera w dobrej cenie, to
    warto wiedzieć że:

    Skradziono motocykl &#8211; Ducati Monster 696
    W ostatni weekend skradziono motocykl Ducati Monster 696. Maszyna stała na
    strzeżonym osiedlu, w parkingu podziemnym w Warszawie &#8211; Falenicy.
    Złodzieje najwyraźniej nawet nie rozblokowali kierownicy, tylko wsadzili
    motocykl na jakiś samochód dostawczy.
    Opis:
    Ducati Monster 696 rocznik 2008
    Kolor &#8211; czarny matowy
    Nr. VIN: ZDMM500AA8B009632

    Motocykl posiada przytarty wydech oraz osłonę wydechu. Na baku, tuż nad
    siedzeniem znajdują się także dwie rysy. Oczywiście sprawa została
    zgłoszona na policję jednak jeżeli ktokolwiek ma informacje o skradzionej
    maszynie proszony jest o kontakt pod nr tel 888060670.

    Z preclowym pozdrowieniem ;)
    Mariusz

  • 2. Data: 2011-03-28 17:31:38
    Temat: Re: Skradziono motocykl &#8211; Ducati Monster 696 Warszawa
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > zgłoszona na policję jednak jeżeli ktokolwiek ma informacje o skradzionej
    > maszynie proszony jest o kontakt pod nr tel 888060670.

    Życie jest sprawiedliwe...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-03-28 17:42:54
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Życie jest sprawiedliwe...

    obawiam sie ze to nie jemu ukradli

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-03-28 17:55:31
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-03-28 19:42, Arni wrote:
    z.pl...

    > obawiam sie ze to nie jemu ukradli

    a co to ma wspólnego ze sprawiedliwością?!
    osłabiacie..

    --
    jeDrASS

  • 5. Data: 2011-03-28 17:59:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "jeDrASS" <b...@u...gov> napisał w wiadomości
    > a co to ma wspólnego ze sprawiedliwością?!
    > osłabiacie..

    On już wie...

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-03-28 18:37:17
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    jeDrASS pisze:

    > a co to ma wspólnego ze sprawiedliwością?!
    > osłabiacie..

    tyle samo co krzesło z krzesłem elektrycznym. Trzeba do tego czytac
    liste a nie tylko na nią pisać

  • 7. Data: 2011-03-28 18:44:02
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "jeDrASS" nie zgłębił zakamarków ludzkiej duszy:

    > a co to ma wspólnego ze sprawiedliwością?!
    > osłabiacie..

    Chłopie, a Tyś się z choinki urwał? Przecie nic bardziej nie cieszy jak
    widok rozkwaszonego pyska bliźniego na drzewie...

    Pozdrawiam Johnny

    www.johnny.art.pl

  • 8. Data: 2011-03-28 19:25:50
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jeDrASS" <b...@u...gov> napisał w wiadomości

    > On już wie...

    He, he...
    Moto pojechalo na ferie zimowe. Do Hiszpani.
    Widzisz Lovtza, a bylo sie nie klocic.

    erg

  • 9. Data: 2011-03-28 19:39:58
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > obawiam sie ze to nie jemu ukradli

    Poopowiadaj mi jeszcze o tym "nadpoziomie" merytorycznym i ludzkim na
    preclach...

  • 10. Data: 2011-03-28 20:00:32
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-03-28 20:37, Arni wrote:

    > tyle samo co krzesło z krzesłem elektrycznym. Trzeba do tego czytac
    > liste a nie tylko na nią pisać

    ups.. przegapiłem jakiś ciekawy wątek :-)
    myślałem, że jak na paranoji tu się tylko pisze ;-)

    --
    jeDrASS