  • Data: 2010-01-07 14:06:59
    Temat: Re: Skradziono Avensis, szukam na nowo auta, jakie?
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    news:51ee4047-be9f-482f-a51a-c987e36d108d@c3g2000yqd
    .googlegroups.com...
    > Skradzono ją w nocy z 30/31 grudnia 2009r. prosto spod domu. Avensis
    > kombi D4D z 2007 roku. Podobno Toyot nie kradną ;-/ Skurwysyny!

    Kto Ci to powiedział?
    W swoim czasie pracowałem w pewnej wypożyczalni samochodów, dużej sieciowej.
    Toyota Avensis była najczęściej kradzionym samochodem. W naszych
    statystykach przewyższała kilkukrotnie podobno tak popularne u złodziei VW i
    Audi.

    Wtajemniczeni twierdzili, że podobno wyjątkowo łatwo ją ukraść.

    --
    Paweł