  • 11. Data: 2009-05-10 23:53:26
    Temat: Re: Skradziona komórka a zgłoszenie do Operatora, warto?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-05-10 22:53, Ben pisze:

    > Zastanawia mnie jednak jeden fakt, ze w ciągu 2 dni odzyskał komórke.
    > szybko nieprawdaż?

    może nie zrozumiałem go i samo śledzenie złodzieje trwało 2 dnmi, a może
    jednak lubi koloryzować :) Kto wie? :)

  • 12. Data: 2009-05-11 05:18:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.05.09 22:40, PlaMa pisze:

    > Osoba nie lubiąca koloryzować zapewniała mnie, że jej syn w ten sposób
    > odzyskał telefon. Trwało to 2 dni. Pytanie jak ciężko jest zmienić IMEI? :)
    > Byłem też na policji by się dopytać o to i powiedziano mi że faktycznie
    > po podaniu im numeru IMEI są w stanie wyśledzić telefon.

    To, żeby nie koloryzować - inny przykład:
    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.wroclaw/
    browse_thread/thread/1b9dc47bce243f73/f878df21f74dfb
    60

    --
    Pete

  • 13. Data: 2009-05-11 06:05:44
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tyle, że tego nie robią. No, chyba, że dotyczyłoby to np. premiera bądź
    > ministra jego rządu czy też prezydenta lub zbliżonych rangą osób.
    > Albo inaczej, być może nie dotyczy to stolicy Śląska.

    Telefony 2szt. ZAGUBIONE pod hotelem w Wiśle odnależli u nowego właściciela
    po kilku tygodniach. Oczywiście po odwołaniu bo sprawa pierwotnie umorzona.
    Sprawa 100% pewna bo opisana w lokalnej prasie, smaczku dodaje sprawie to,
    że posiadacze pomimo, że telefonów nie skradli, a znaleźli zostali
    postawieni przed sądem za przywłaszczenie. Właścicielka telefony zostawiła
    na samochodzie i poszła do hotelu.

  • 14. Data: 2009-05-11 08:59:17
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-05-11 08:05, BaX pisze:

    > Telefony 2szt. ZAGUBIONE pod hotelem w Wiśle odnależli u nowego właściciela
    > po kilku tygodniach. Oczywiście po odwołaniu bo sprawa pierwotnie umorzona.

    chwilę bo teraz ja nie nadążam. "Zagubione" czy zagubione? Bo policja
    nie jest chyba od szukania zgubionych telefonów?

    > Sprawa 100% pewna bo opisana w lokalnej prasie, smaczku dodaje sprawie to,
    > że posiadacze pomimo, że telefonów nie skradli, a znaleźli zostali
    > postawieni przed sądem za przywłaszczenie.

    hmm...

  • 15. Data: 2009-05-11 09:07:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    > Telefony 2szt. ZAGUBIONE pod hotelem w Wiśle odnależli u nowego
    > właściciela po kilku tygodniach. Oczywiście po odwołaniu bo
    > sprawa pierwotnie umorzona. Sprawa 100% pewna bo opisana w
    > lokalnej prasie

    Prasa tyle razy klamala, ze jak cos opisane w prasie to nie
    dawalbym wiecej niz 50%.
    Albo raczej Radio Erewan - cos tam bylo, ale nie w Moskwie tylko w
    Lenigradzie i nie rozdaja ale ukradli.

    Oczywiscie calosc brzmi bardzo sensownie - umorzenie, odwolanie,
    namierzenie, odzyskanie ..

    >, smaczku dodaje sprawie to, że posiadacze pomimo, że telefonów
    >nie skradli, a znaleźli zostali postawieni przed sądem za
    >przywłaszczenie.

    Jest taki czyn w KW opisany.

    > Właścicielka telefony zostawiła na samochodzie i poszła do
    > hotelu.

    I co - zapomniala zamknac, otworzyli bez sladow wlamania, czy
    naprawde podniesli z ulicy obok samochodu ?

    J.

  • 16. Data: 2009-05-11 09:58:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > I co - zapomniala zamknac, otworzyli bez sladow wlamania, czy naprawde
    > podniesli z ulicy obok samochodu ?

    Zostawili /bo to 2 osoby były i przyjechały do Gołebiewskiego/ telefony na
    dachu samochodu, facet który je znalazł twierdził że leżały na parkingu,
    jeden sprzedał szfagrowi, drugi zachował.

  • 17. Data: 2009-05-11 10:07:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > chwilę bo teraz ja nie nadążam. "Zagubione" czy zagubione? Bo policja nie
    > jest chyba od szukania zgubionych telefonów?

    Ok, napisane zostało to w taki sposób że telefony znikneły z dachu samochodu
    bo tam zostały pozostawione przez właścicieli. Nie było włamania do pojazdu.
    Nie wiem czy znajde ten wycinek bo to artykuł sprzed kilku tygodni. Być może
    wersja właścielki /właściwie to dwóch osób bo telefony były 2/ przy
    składaniu zawiadomienia mówiła o kradzieży bo nie wiedziała dokładnie w
    którym momencie się ich pozbyła, a późniejsze dochodzenie i zeznania tych co
    je znaleźli wykazały że telefony po prostu leżały koło samochodu.

    > hmm...

    Telefony znalazła jedna osoba, po czym sprzedała jeden z nich szfagrowi.
    Trafili do obu.

  • 18. Data: 2009-05-11 14:10:17
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-05-11 12:07, BaX pisze:

    > Ok, napisane zostało to w taki sposób że telefony znikneły z dachu samochodu
    > bo tam zostały pozostawione przez właścicieli. Nie było włamania do pojazdu.

    Wydaje mi się, że żeby policja się tym zajęła to musi być przestępstwo -
    czyli kradzież.

> [...]
    > którym momencie się ich pozbyła, a późniejsze dochodzenie i zeznania tych co
    > je znaleźli wykazały że telefony po prostu leżały koło samochodu.

    Zgłosiła pewnie kradzież i dlatego policja siętym zajeła :) Zresztą nie
    ma co wierzyć gazetom. Ostatnio poczytałem na joe monsterze nagłówki z
    portali internetowych i treść jaka była dalej to głowa mała.

    Najbardziej mnie dobił nagłówek
    "W 2009 r. renty i emerytury wzrosną dwukrotnie"... w styczniu i
    marcu... niektórym "dziennikarzynom" trzeba by mordy obijać

    > Telefony znalazła jedna osoba, po czym sprzedała jeden z nich szfagrowi.
    > Trafili do obu.

    kradzież to przestępstwo, jak sprzedaje dalej to paserstwo a to kolejne
    krzyżykli do wyroku. Jezeli ktoś zanlazł to przywłaszczenie, któe jest
    wykroczeniam (nie jestem prawnikiem mam nadzieję że nic nie mylę). Czyli
    jakiś paragraf znajdą na nich w końcu :)

  • 19. Data: 2009-05-11 15:23:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 11 May 2009 08:05:44 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    >Sprawa 100% pewna bo opisana w lokalnej prasie,
    ROTFL :)

    WAM
    --
    wczasy z dziecmi nad morzem
    www.nadmorze.pl/wczasy-z-dziecmi-nad-morzem

  • 20. Data: 2009-05-11 18:43:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > wykroczeniam (nie jestem prawnikiem mam nadzieję że nic nie mylę). Czyli
    > jakiś paragraf znajdą na nich w końcu :)

    Ale ta sprawa już jest po wyroku, obaj poddali się dobrowolnej karze. Nie
    chce mi się tego szukać po pewnie gazeta już jest w śmieciach.