    From: mlodz <b...@m...pl>
    Subject: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <lsvdkm$j67$1@node2.news.atman.pl>
    <53f45d7b$0$3052$65785112@news.neostrada.pl>
    <53f4696d$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <411dhq2hpjof$.ykfxluffh8ev.dlg@40tude.net>
    <53f48dee$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 20 Aug 2014 14:14:04 +0200

    Dnia Wed, 20 Aug 2014 14:00:44 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale ustawiony nad pasem do jazdy prosto ?

    Się odwróć :-P
    http://goo.gl/3ielsX

    > Owszem, wniosek ze to zatrzymanie na strzalce to nie z uwagi na
    > pieszych :-)

    Byłoby to głupie wytłumaczenie. Już więcej sensu by miało takie, że
    chodzi przymusową "rozwagę" przy wjeżdżaniu na prostopadłą, na której
    mogą znajdować się rozpędzone samochody. Choć nie mogę się oprzeć
    wrażeniu, że tu akurat rozwaga przydałaby się raczej twórcom przepisu.