    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Date: Tue, 19 Aug 2014 16:50:22 +0200

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Chodziło mi o znak z _sugerowaną_ prędkością. Bo to już chyba ustaliliśmy
    > że byłoby dobre, a dyskutujemy o tym czy oznaczanie jezdni kolorem byłoby
    > lepsze?

    A ja żadnego znaku z sugerowaną prędkością nie postuluję tylko znak
    informacyjny o trudności drogi, który wraz ze znakami ostrzegawczymi
    pozwalałby dobrać odpowiednią prędkość adekwatnie do możliwości swoich i
    swojego samochodu oraz otoczenia. Znak z sugerowaną prędkością kompletnie
    nie ma sensu bo musiałby chociaż uwzględnić warunki atmosferyczne by nie
    sugerować zbyt dużej. Trzy kolory trudności drogi dają jasny przekaz który
    zawsze można odnieść do tego, co się zmienia.