-
31. Data: 2017-09-10 16:52:45
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: p...@g...com
Spróbujmy jeszcze raz:
Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości
Nie mogli tego zrobić bo od razu ruszyłaby lawina pozwów. Zresztą żaden z testów tego
nie wykazuje więc jesteś w błędzie. Podkręcenie softu aby przechodził testy bez
rozpoznania tego trybu skutkuje częstszym wypalaniem DPF ale przedłużenie gwarancji
na układ wydechowy dał VW tylko w USA ale nie w Europie. Nie ma cudów to tylko
pudrowanie trupa ten update na dłuższą metę jest szkodliwy dla silnika.
-
32. Data: 2017-09-10 19:43:16
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-09-10 o 16:52, p...@g...com pisze:
> Spróbujmy jeszcze raz:
> Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości
>
> Nie mogli tego zrobić bo od razu ruszyłaby lawina pozwów. Zresztą żaden z testów
tego nie wykazuje więc jesteś w błędzie. Podkręcenie softu aby przechodził testy bez
rozpoznania tego trybu skutkuje częstszym wypalaniem DPF ale przedłużenie gwarancji
na układ wydechowy dał VW tylko w USA ale nie w Europie. Nie ma cudów to tylko
pudrowanie trupa ten update na dłuższą metę jest szkodliwy dla silnika.
Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieści się
w normach? No chyba że się nie mieści i ta zmiana to pic na wodę.
Pozdrawiam
-
33. Data: 2017-09-11 08:01:38
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: p...@g...com
--Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieści się
w normach? No chyba że się nie mieści i ta zmiana to pic na wodę.
parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja
-
34. Data: 2017-09-11 11:21:10
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Sun, 10 Sep 2017 06:34:01 -0700 (PDT), p...@g...com
> vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie
> interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie
> trybu testowego.
Jeśli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma się norm. Że nie
emituje PMów nawet nie zdajac testów emisji dzięki czemu jest znacznie
czystszy niż smoluchy bez DPF to już kiedyś wspominałem i też chyba nie
dotarło do Ciebie.
Zachodzi więc pytanie, czy Ty próbujesz zrozumieć co się do Ciebie pisze?
Powtarzam ponownie, wielkimi literami: NIE MOGLI UZYSKAĆ SPEŁNIENIA NORMY
TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZĘSTSZEGO WYPALANIA DPF. Twoja
teoria się zwyczajnie nie trzyma kupy.
--
Pozdor
Myjk
-
35. Data: 2017-09-11 11:24:49
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Sun, 10 Sep 2017 07:52:45 -0700 (PDT), p...@g...com
> Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości
Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku
wydajności, co nie oznacza, że go nie ma. Jeśli natomiast zmniejszyli
emisję do zgodnej z normą, a tego spadku faktycznie nie ma, to ja już
kompletnie nie rozumiem po jakiego diabła w ogóle robili ten wałek. Dla
zasady żeby w razie ujawnienia afery narobić sobie kłopotów? No weź tak na
logikę rozważ sytuację. Spróbuj chociaż.
--
Pozdor
Myjk
-
36. Data: 2017-09-11 11:26:08
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT), p...@g...com
> parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja
Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to
z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...
--
Pozdor
Myjk
-
37. Data: 2017-09-11 11:29:36
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
W dniu 2017-09-11 o 11:26, Myjk pisze:
> Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT), p...@g...com
>
>> parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja
>
> Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to
> z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...
>
Zemsta programisty, hakerstwo? :-)
Robert
-
38. Data: 2017-09-11 12:36:35
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Mon, 11 Sep 2017 11:29:36 +0200, Robert Wańkowski
> Zemsta programisty, hakerstwo? :-)
No nie, wychodzi na to, że chcieli zaoszczędzić klientom zbyt szybkiej
wymiany układu wydechowego. Czyli rury stalowej za, w porywach, 500 zł.
--
Pozdor
Myjk
-
39. Data: 2017-09-11 12:42:24
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: p...@g...com
--Jeśli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma się norm.
tak na stanowisku testowym a na drodze bez zmian
NIE MOGLI UZYSKAĆ SPEŁNIENIA NORMY TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZĘSTSZEGO
WYPALANIA DPF.
czestsze wypalanie dpf jest jedynym mierzalnym efektem oprocz przyspieszonego zuzycia
ukladu wydechowego
PS google translator nie dal rady wiec co to znaczy ? *ZAORNUNGOWANIE*
-
40. Data: 2017-09-11 12:47:16
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: p...@g...com
--Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku
wydajności, co nie oznacza, że go nie ma.
ogarnij sie :-) update jest juz w milionie aut i nie slychac wrzasku wqrwionych
klientow: moj golf stracil 50KM i nie potrafie wyprzedzic smarta
--Jeśli natomiast zmniejszyli emisję do zgodnej z normą, a tego spadku faktycznie nie
ma, to ja już kompletnie nie rozumiem po jakiego diabła w ogóle robili ten wałek. Dla
zasady żeby w razie ujawnienia afery narobić sobie kłopotów?
update zapewnia przejscie testu ale w polaczeniu z wylaczeniem trybu testowego
powoduje czestsze wypalanie dpf takie sa fakty