-
21. Data: 2017-09-09 18:15:03
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Sat, 9 Sep 2017 05:25:19 -0700 (PDT), p...@g...com
> Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu
> czy prędkości. Jedyny efekt uboczny to notoryczne wypalanie DPF co może
> spowodować niewielkie zwiększenie zużycia paliwa i niebawem wykończy
> układ wydechowy :-)
Sprawdzałeś ten fakt, ktoś to opisał z doświadczenia, czy to tylko Twój
domysł? Albowiem to jest nielogiczne. Filtr DPF jest urządzeniem fizycznym,
nie da się mu ograniczyć cykli wypalania -- chyba że zastosowali tam jakiś
bypas. Więc jeśli już, to kiedyś się musiał notorycznie przepalać i co za
tym idzie produkował więcej syfów. Ale jakoś nie słyszałem aby ludzie mieli
problemy z DPFem w tych autach. Teraz mogli jedynie ograniczyć produkcję
sadzy i co za tym idzie emisji innych związków (poprzez inne wysterowanie
silnika, w domyśle dołując parametry). Ogólnie, Twoja teoria się kupy nie
trzyma. :P
--
Pozdor
Myjk
-
22. Data: 2017-09-09 19:03:55
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: p...@g...com
Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW bo
znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika.
Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.
-
23. Data: 2017-09-09 19:05:21
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: p...@g...com
Fachowcy mówią dokładnie to samo no i VW w USA przedłużył gwarancję na te komponenty
co też o czymś świadczy.
-
24. Data: 2017-09-09 19:09:19
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
W dniu 2017-09-09 o 19:03, p...@g...com pisze:
> Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW bo
znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika.
Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.
>
Skoro prawie nie ma różnicy to po co kombinowali?
Może ten nowy soft wcale nie jest ekologiczny? :-)
Robert
-
25. Data: 2017-09-09 20:32:39
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-09-09 o 19:05, p...@g...com pisze:
> Fachowcy mówią dokładnie to samo no i VW w USA przedłużył gwarancję na te
komponenty co też o czymś świadczy.
Na pamięć Flash z kodem i danymi programu?
Pozdrawiam
-
26. Data: 2017-09-09 20:36:54
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-09-09 o 19:09, Robert Wańkowski pisze:
>> Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w
>> VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do
>> awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.
>>
> Skoro prawie nie ma różnicy to po co kombinowali?
Chcieli mieć ekologiczny to już mają, nic nie zanieczyszcza.
> Może ten nowy soft wcale nie jest ekologiczny? :-)
Skoro samochód nie kopci bo nie pali to jest bardzo ekologiczny. :-)
Pozdrawiam
-
27. Data: 2017-09-09 20:48:33
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: p...@g...com
Stary soft nie dawał rady nawet w czasie testu ten nowy już podobno daje radę ale na
drodze nadal truje masakrycznie. Chcą aby VW naprawił silnik czyli dołożył zbiornik
adblue ale to droga impreza więc zrobią wszystko aby tego uniknąć. Te stadiony w USA
pełne trefnych VW to dopiero początek :-)
-
28. Data: 2017-09-10 13:57:53
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Sat, 9 Sep 2017 10:03:55 -0700 (PDT), p...@g...com
> Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW
> bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do
> awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.
Ja się pytam na jakiej podstawie twierdzisz to co napisałeś -- bo jak dla
mnie to się kompletnie kupy nie trzyma. Nie da się obniżyć emisji
częstszymi wypalaniami DPFu, tylko właśnie rzadszymi -- a produkcję syfów,
w tym sadzy, da się zmniejszyć ale kosztem obniżenia parametrów silnika.
Swego czasu pisałem i się dziwiłem, że nowe Toyoty są zamulone w stosunku
do innych samochodów. Teraz już wiadomo dlaczego. Toyoty po prostu
spełniają normy emisji jadąc gorzej niż konkurencja która robiła wałki.
--
Pozdor
Myjk
-
29. Data: 2017-09-10 15:34:01
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: p...@g...com
vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie interesuje. dpf
musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie trybu testowego.
-
30. Data: 2017-09-10 16:28:23
Temat: Re: Skoda - dieselgate
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-09-10 o 15:34, p...@g...com pisze:
> vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie interesuje.
dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie trybu testowego.
Jeśli wyłączyli rozpoznawanie trybu testowego to zmniejszyli moc i
spalanie silnika w czasie zwykłej jazdy co znaczy że DPF dopala
się rzadziej.
Mam wrażenie że to ta nienawiść do braku ekologii tak cię zaślepia.
Pozdrawiam