eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Skoda Yeti
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2012-04-05 17:46:24
    Temat: Skoda Yeti
    Od: megrims <m...@i...pl>

    No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
    wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
    nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?


  • 2. Data: 2012-04-05 17:53:21
    Temat: Re: Skoda Yeti
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-05 17:46, megrims pisze:
    > No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
    > wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
    > nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

    kluczyk ze stacyjki miało być


  • 3. Data: 2012-04-05 18:16:39
    Temat: Re: Skoda Yeti
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 05/04/2012 16:46, megrims wrote:
    > No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
    > wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
    > nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

    To jakieś DPF? Jeździłem pare tygodni i zdarzało się,
    że to WENTYLATOR a nie SILNIK pracował nadal - podobno normalne,
    no ale ja miałem wrażenie zapachu 'palonej instalacji elektrycznej'.
    ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel


  • 4. Data: 2012-04-05 19:57:05
    Temat: Re: Skoda Yeti
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:
    > On 05/04/2012 16:46, megrims wrote:
    >> No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
    >> wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
    >> nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?
    >
    > To jakieś DPF? Jeździłem pare tygodni i zdarzało się,
    > że to WENTYLATOR a nie SILNIK pracował nadal - podobno normalne,
    > no ale ja miałem wrażenie zapachu 'palonej instalacji elektrycznej'.
    > ;-)
    >

    Ja nie wiem. To zeznania żony. Ja na to nie trafiłem. Może nie odróżnia
    pracy silnika od pracy wentylatora. Zobaczę jeszcze.


  • 5. Data: 2012-04-05 20:24:59
    Temat: Re: Skoda Yeti
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:
    > To jakieś DPF? Jeździłem pare tygodni i zdarzało się,
    > że to WENTYLATOR

    To jest normalne nawet w Wartburgu 353W z 1985 r..
    P.


  • 6. Data: 2012-04-05 22:34:08
    Temat: Re: Skoda Yeti
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    >> że to WENTYLATOR
    >
    > To jest normalne nawet w Wartburgu 353W z 1985 r..
    > P.
    Tu się nie zgodzę z kolegą, Wartburg 353W miał wentylator na pasku i bez
    włączonego silnika nie mógł pracować
    (Tak samo jak PF125p i pierwsze Poldki - potem już miały elektryczny i
    faktycznie po wyłączeniu silnika wentylator potrafił parę dobrych minut
    pracować)

    Pozdrawiam
    Andrzej



  • 7. Data: 2012-04-05 23:09:12
    Temat: Re: Skoda Yeti
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 5 Kwi, 17:46, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
    > wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
    > nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

    Nasz były leciwy woldzwagen tak miał, można było wyjąć kluczyk ze
    stacyjki bez wyłączania silnika. Może pepiki coś schrzanili z zamkiem
    albo kobita za silna :>

    L.


  • 8. Data: 2012-04-06 07:28:39
    Temat: Re: Skoda Yeti
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:
    > Wartburg 353W mia? wentylator na pasku

    Starsze egzemplarze. Od 1985 r. miał normalny, elektryczny, sterowany
    był czujnikiem wkręconym do chłodnicy, takim samym jak w FSO 125p (i
    wielu innych autach).
    P.


  • 9. Data: 2012-04-06 08:00:58
    Temat: Re: Skoda Yeti
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-04-06 07:28, Pan Piskorz pisze:
    > W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:
    >> Wartburg 353W mia? wentylator na pasku
    >
    > Starsze egzemplarze. Od 1985 r. miał normalny, elektryczny, sterowany
    > był czujnikiem wkręconym do chłodnicy, takim samym jak w FSO 125p (i
    > wielu innych autach).
    > P.
    >
    To podaj właściwy model :P
    Modelem który miał elektryczny wentylator było 353S a nie 353W.
    353W miało zawsze i wszędzie chłodnicę za silnikiem, chyba że ktoś do
    353W założył mordę od 353S z chłodnicą, wszak to do przełożenia tej
    całości wystarczyło odkręcić chyba 4 śruby M6 :D

    Pozdrawiam !


  • 10. Data: 2012-04-06 09:56:10
    Temat: Re: Skoda Yeti
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 05 Apr 2012 19:57:05 +0200, megrims napisał(a):

    >
    > Ja nie wiem. To zeznania żony. Ja na to nie trafiłem. Może nie odróżnia
    > pracy silnika od pracy wentylatora. Zobaczę jeszcze.

    Jeżeli zostawiła na biego to nie będziesz miał co oglądac :)

    P.S. Też stawiam na wentylator.


    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: