  • 31. Data: 2015-10-05 12:18:05
    Temat: Re: Skleroza ikonograficzna
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-03 o 13:36, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > wewnetrzne wyznaczanie trasy mialo dwa problemy:
    > a) dluzszych nie wyznaczalo, sa na to oficjalne komunikaty w
    > upgradach. Dluzsze to 100, 200, 300 km - ten rzad, ostrej granicy nie
    > bylo.
    >
    > b) wyznaczanie trasy na S4 trwalo nawet kilka minut. Raz moze i daloby
    > sie przezyc, ale w razie zjechania z trasy znow dlugie przeliczanie,
    > jak nawigacja ruszyla, to sie okazalo ze znow zjechales i znow
    > liczenie - miasto mozna bylo przejechac cale, a osmand nie pomogl.
    > Moze na innych telefonach dzialalo znosnie, ale po kolejnych upgrade

    Chyba rozmawiamy o telefonach, a więc o jakim routerze mowa?

    Trasa Poznań-Olsztyn przed laty, wyjdzie trochę więcej niż 200 km a nie
    było problemów z wyznaczeniem trasy w OsmAndzie. Nie będę tu pisał o
    czyichś problemach a piszę o doświadczeniach własnych.
    Poza krótkim okresem gdy kolejna aktualizacja zabruździła w OsmAndzie
    nigdy wyznaczanie trasy nie zajmowało w moich urządzeniach dłużej niż
    kilka/naście sekund.

  • 32. Data: 2015-10-05 12:18:41
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-03 o 21:46, re pisze:

    > Użytkownik "Trybun"
    >

    > Jak już pisałem - osobiście nie widzę w tych kolejnych aktualizacjach
    > zwiększenia funkcjonalności. Dla mnie te zmiany to takie samo
    > pozoranctwo jak aktualizacje Linuksa....
    > ---
    > Jak nie potrzebujesz nowych wersji to ich po prostu nie instaluj.
    > Możesz nawet zrobić fork'a ze starego kodu. Albo wytnij wszystko czego
    > nie potrzebujesz. :-)

    Tylko tak się składa że nie ma możliwości powrotu do pierwszych wersji
    po np. resecie telefonu.

  • 33. Data: 2015-10-05 15:12:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Chyba rozmawiamy o telefonach, a więc o jakim routerze mowa?

    Router to jest (pod)program wyznaczajacy trase.
    Osmand ma jeden wbudowany, oraz moze korzystac z kilku zewnetrznych -
    tzn laczy sie przez internet z odpowiednimi serwerami.

    Omawiamy ten wbudowany ... chyba, ze nawet nie zauwazyles, a
> [...]

    >nie było problemów z wyznaczeniem trasy w OsmAndzie. Nie będę tu
    >pisał o czyichś problemach a piszę o doświadczeniach własnych.

    No to moje doswiadzenia sa takie ze nie wyznaczal, albo trwalo to
    bardzo dlugo, albo trwalo i trwalo i nie bylo wiadomo - ciagle liczy,
    czy juz sie zawiesil.

    Ze to nie tylko moje doswiadczenia, to niech swiadcza informacje przy
    roznych upgrade, ze znow poprawili wyznaczanie trasy i teraz potrafi
    dluzsza wyznaczyc.

    >Poza krótkim okresem gdy kolejna aktualizacja zabruździła w OsmAndzie
    >nigdy wyznaczanie trasy nie zajmowało w moich urządzeniach dłużej niż
    >kilka/naście sekund.

    No to tu nie wiem, bo ja tylko na Samsungach uzywalem, moze to ich
    wina ze tak dlugo licza trase.
    Ale mysle, ze korzystales z zewnetrznej, bo znow sa stosowne wpisy, ze
    teraz liczy szybciej.
    Ustawienia/ustawienia nawigacji/usluga nawigacji

    I wybierasz "Osmand (offline)".

    J.

  • 34. Data: 2015-10-05 15:16:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" mup3l9$jih$...@d...me

    > Wątpię w to.

    Twoja niezachwiana wiara we własną wiedzę mocno kontrastuje z ilością
    dość podstawowych pytań, które zadajesz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2015-10-05 16:37:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 56124df0$0$593$6...@n...neostrada.pl

    > A ja myślę

    [wątpię w to]

    > że dałeś sobie to wmówić..

    Być może. ;)

    > Albo bierzesz to na logikę - aktualizacja przecie powinna służyć usprawnieniu.

    Akurat pojawiało się to, czego oczekiwałem.
    Teraz/nadal tez mam swoje oczekiwania.

    > Czyli teoria jedno a życie drugie. I nie dotyczy to tylko jakichś programów pod
    Androida, także aktualizacja samego telefonu

    + Więcej RAMki dla mnie, mniej na system.

    + VoIP idzie przednim głośnikiem. Gdybym
    apgrejdował telefon na czas, nie rozwaliłbym
    ucha, które teraz znów daje się we znaki.

    - mniej miejsca na ,,dysku''

    > to w praktyce proszenie się o problemy. Rzecz nie dotyczy tylko telefonów, jakiś
    tydzień temu zaktualizowałem telewizor Toshiba,
    > oczywiście żadnych usprawnień nie widzę, natomiast przestał reagować na
    włączanie-wyłączalne pilotem..

    Bywa.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2015-10-05 16:40:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" mutt89$urd$...@d...me

    > Twoja niezachwiana wiara we własną wiedzę mocno kontrastuje
    > z ilością dość podstawowych pytań, które zadajesz.

    'ilość' to określenie używane w odniesieniu do mąki czy cukru
    do pytań stosujemy 'liczbę'

    Podaj choć kilka tych pytań. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2015-10-05 17:13:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" mutt89$urd$...@d...me

    > 'ilość' to określenie używane w odniesieniu do mąki czy cukru
    > do pytań stosujemy 'liczbę'

    ilość bo są już niepoliczalne

  • 38. Data: 2015-10-05 18:48:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > A niby po mi co taka analiza?
    > Używam go od lat i żadna aktualizacja nie sprawiła jeszcze że mogę
    > powiedzieć że coś usprawniła.
    > ---
    > To zupełnie inna sprawa. Po prostu nie wiesz ile kosztuje pisanie
    > oprogramowania i w d..pie to masz.

    Nie mam - gdybym tylko mógł to kazałbym tych debili którzy psują swoimi
    aktualizacjami zakupiony sprzęt czy oprogramowanie ścigać przez prawo.
    ---
    Ja nie wiem o czym Ty pierdolisz :-)

    Płacisz na użytkowanie oprogramowania bo nie stać Cię (zasadniczo tak jak
    każdego z nas) na napisanie własnego lub zlecenie jego napisania. Może i te
    aktualizacje nie są trafione przynajmniej jeśli chodzi o Ciebie, ale to już
    mówiłem, że akurat w przypadku oprogramowania z otwartym i wersjonowanym
    kodem źródłowym możesz sobie pobrać starą wersję i dupy nie zawracać. A jak
    nie chcesz sam tego robić to chociaż to komuś zleć.

  • 39. Data: 2015-10-05 18:52:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > potrzebujesz. :-)

    Tylko tak się składa że nie ma możliwości powrotu do pierwszych wersji
    K... gadam Ci byś se wziął kod stary źródłowy z publicznie dostępnego
    repozytorium, skompilował i wgrał do tego chrzanionego telefonu po resecie
    czy przed czy w trakcie. To zupełnie inna sytuacja niż korzystanie ze
    sklepu, który ktoś udostępnił i dał tam skopilowane programy byś Ty mógł się
    na nim pasać a on na nim zarabiać. Możesz to zrobić dla nas ? :-)

  • 40. Data: 2015-10-05 23:47:14
    Temat: Re: skleroza bialostocka
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    Eneuel wrote:
    > "masti" mup3l9$jih$1
    > Wątpię w to.

    koniochlost znow wylazl ze stodoly zasrywac okolice,
    aby cie skleroza polamala i bys sie zasral na smierc
    w tej stodole, swiat by odetchnal!

    ???????????? http://tinyurl.com/nnnrsve ????????????