  • 31. Data: 2009-03-08 11:41:29
    Temat: Re: Skarga na TVN24 do UKE
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 8 Mar 2009 11:28:51 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Nie mam więcej pytań.

    No i się cieszę.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 32. Data: 2009-03-08 13:38:23
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:

    > Dobrze to to wyglądało przez dwa pierwsze dni nadawania, jak pasek info był
    > na całą szerokość, teraz to jakaś kupa gówna nie przekaz.

    Nie bardzo rozumiem, dlaczego jakiś śmieszny pasek miałby decydować
    o tym czy przekaz jest dobry lub do dupy??
    Cała ta dyskusja jest pusta, bo na format 16:9 już dawno czekaliśmy.
    Pozostanie w starym formacie jeszcze dłużej to byłoby błędem.
    Nie mamy się co oszukiwać, lepiej oglądać taki obraz na tv 4:3,
    czyli z obciętą górą i dołem niż jak dotychczas na panoramicznym tv,
    poza tym to nieuniknione przejście na 16:9 tak jak na cyfrowy przekaz.
    Do tej pory to tacy jak ja ubolewali nad tym iż muszę powiększać obraz,
    teraz niech się męczą inni ;-)
    A co do paska, nie przeszkadza mi, choć wolałem ten szerszy i taki jest
    na tvn cnbc.

    P.S.
    U nas w kablówce tak jak powinno być.

    pawell

  • 33. Data: 2009-03-08 14:07:18
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A co do paska, nie przeszkadza mi, choć wolałem ten szerszy i taki jest
    > na tvn cnbc.

    No to przecież o to mi chodziło, chce 16:9 z szerokim paskiem jak było przez
    dwa dni, a nie tak jak teraz.

  • 34. Data: 2009-03-08 20:29:05
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:

    > No to przecież o to mi chodziło, chce 16:9 z szerokim paskiem jak było przez
    > dwa dni, a nie tak jak teraz.

    no i fakty już też idą w końcu w 16:9

    pawell

  • 35. Data: 2009-03-08 20:35:46
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.03.2009 pawell32 <p...@w...pl> napisał/a:

    > no i fakty już też idą w końcu w 16:9

    a tvn7 tylko zapowiedzi w 16:9 a film 4:3 ;) wariactwo.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 36. Data: 2009-03-12 20:36:56
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:

    > No to przecież o to mi chodziło, chce 16:9 z szerokim paskiem jak było przez
    > dwa dni, a nie tak jak teraz.

    ale ci którzy maja tv 4:3 pewnie nie. obraz na takim tv normalnie
    wyświetlany jest poziomymi pasami, natomiast przy powiększeniu wygląda
    dokładnie tak jak dotychczas, nawet pasek się mieści, a nie wychodzi
    poza kadr.

    pawell

  • 37. Data: 2009-03-12 20:50:49
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyświetlany jest poziomymi pasami, natomiast przy powiększeniu wygląda
    > dokładnie tak jak dotychczas, nawet pasek się mieści, a nie wychodzi

    Tylko od kiedy robi się program dla totalnej mniejszości widzów?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 38. Data: 2009-03-12 20:54:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wiewior pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tylko od kiedy robi się program dla totalnej mniejszości widzów?

    obraz masz na całym ekranie, tylko pasek nie.
    a jak do tej totalnej mniejszości należy premier? ;-)
    poprzedni dopiero niedawno założył konto w banku

    pawell

  • 39. Data: 2009-03-12 22:02:42
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tylko od kiedy robi się program dla totalnej mniejszości widzów?

    Jak się coś robi i jeszcze tym chwali że "to rewolucja" to wypadało by robić
    to dobrze, a nawet lepiej. Dogadzanie każdemu po trochu bo ciemnota która
    nie umie sobie ustawień zrobić się obrazi to raczej za wiele z "rewolucja"
    nie ma związku.

  • 40. Data: 2009-03-12 22:14:45
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robić to dobrze, a nawet lepiej. Dogadzanie każdemu po trochu bo ciemnota
    > która nie umie sobie ustawień zrobić się obrazi to raczej za wiele z

    Dokładnie - przypuszczam, że osób, które będą wiedziały, że w swoim
    odbiorniku mogą sobie ustawić obraz tak, żeby mieć 4:3 bez pasów jest w
    całej Polsce garsteczka.