  • 1. Data: 2011-03-14 15:38:57
    Temat: Skaner OBD TP-300CAN ?
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Używa ktoś z Was takiego skanera?
    Code Scanner OBD2 OBD II TP-300CAN :
    http://shop.ebay.pl/i.html?_nkw=TP-300CAN&LH_PrefLoc
    =2
    M.in. ciekawi mnie, czy da się zastosować do Opli wyprodukowanych do 1996 r.
    (w insrukcji samochodów info o OBD, nie o OBD-II), oraz na ile precyzyjne są
    odczyty kodów błędów, także czy dają się zerować?
    THX

  • 2. Data: 2011-03-14 16:12:06
    Temat: Re: Skaner OBD TP-300CAN ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik " THX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > są
    > odczyty kodów błędów, także czy dają się zerować?

    zainteresuj sie fejsami "OpelScaner" lub "OP-Com"
    Ten pierwszy ma troche bardziej przyjazny interface i więcej możliwości.
    (sam mam OSa)
    Koszt 150-200zł

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-03-14 20:39:39
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jesteś z W-wy?
    If so, to porównajmy obydwa jak mi już małe rączki przyślą tego TP-300CAN, OK?
    (wyszło 160 zł z wysyłką, mam nadzieję, że nie dziabną na cle, bo mała
    wartość)
    THX

    -----

  • 4. Data: 2011-03-14 22:53:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > zainteresuj sie fejsami "OpelScaner" lub "OP-Com"
    > Ten pierwszy ma troche bardziej przyjazny interface i więcej możliwości.
    > (sam mam OSa)
    > Koszt 150-200zł

    200zł to raczej za pirata.
    Oryginalny OP-COM z interfejsem (chyba to zwykły ELM327) to 3000zł.

  • 5. Data: 2011-03-15 06:42:34
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 14:38:57 +0000 (UTC), THX napisał(a):

> [...]
    > (w insrukcji samochodów info o OBD, nie o OBD-II), oraz na ile precyzyjne są
    > odczyty kodów błędów, także czy dają się zerować?

    W oplu sa ALDL(10 pinów) i OBD II(16 pinów), nie ma w OPLU czegoś takiego
    jak OBD.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2011-03-15 16:24:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > OK?
    > (wyszło 160 zł z wysyłką, mam nadzieję, że nie dziabną na cle, bo mała

    Poznań.
    Ale odezwij sie na forum Omega Klub Polska ( omegaklub.eu )
    Fejsy, o których mówie są dość popularne u nas w klubie, umów sie z
    chłopakami na spota i sie pobawisz.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-03-15 16:25:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > 200zł to raczej za pirata.
    > Oryginalny OP-COM z interfejsem (chyba to zwykły ELM327) to 3000zł.

    no przeca to oczywiste :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl