    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Skalowanie obiektu Flash
    Date: Mon, 27 Jul 2009 15:41:42 +0200

    > 1. To może Ci pomóc:
    > http://www.twobaldgeeks.com/blog/index.php/2007/08/0
    8/dynamically-resizing-a-flash-application-verticall
    y/

    Dziękuję :) Widzę, ze autor raczej nie doświadczał problemu przeskalowanego
    Flasha. Być może już usunięto buga jakiegoś i wszystko działa poprawnie.
    Mniej więcej tą metodą starałem sie rozwiązać zagadnienie lecz okupione to
    było skutkami ubocznymi, które zdyskwalifikowały metodę. Popróbuję raz
    jeszcze...

    > 2. FUT: a.p.p.flash-5

    Stamtąd już kiedyś zostałem z tym samym pytaniem odesłany do grupy podobnej
    do niniejszej właśnie. Temat niewiele ma z samym Flashem wspólnego. Ponadto
    tam nie porusza się prawie wcale bardziej zaawansowanych problemów takich
    jaki kiedyś na forum Macromediów, które zamknięto.