    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 12 Sep 2013 17:06:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Skąd wiedzą?
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 16:55:50 UTC+2 użytkownik Helios napisał:

    > ale w czym problem? ostatnio w pzu przepisywałem OC i przyjęli to na
    >
    > moje oświadczenie ale z zastrzeżeniem że w razie szkody będą dokładnie
    >
    > sprawdzać i jeżeli złożyłem nieprawdę to bach sam zapłacę za szkodę
    >

    > to samo w banku przy drobnych kredytach możesz napisać że jesteś kawaler
    >
    > i zdrowy jak ryba (i nikt tego nie sprawdza) a jak umrzesz to
    >
    > ubezpieczenie kredytu jest nieważne bo podałeś nieprawdę co bank
    >
    > oczywiście rzetelnie sprawdzi i udowodni że owy strup na dupie który
    >
    > miałeś w chwili zaciągania kredytu był pośrednio przyczyną twojej śmierci

> [...]

    Czy Ty masz o jeden zwój mózgowy więcej od kury, żebyś nie srał jak chodzisz po
    podwórku. jak ktoś wali w kalendarz to mu nawet koło chuja nie lata czy ma jakieś
    ważne albo nieważne ubezpieczenie kredytu. siła reklam jest ogromna. W jednej
    wstawiają głodne kawałki żeby się ubezpieczyć za złotówkę dziennie. Bo jak się kitę
    odwali to rodzina będzie miała lżej. Kurwa, po śmierci nie ma się rodziny. Nawet nic
    się nie ma bo nic może mieć albo nie mieć ktoś kto żyje.