  • 11. Data: 2016-12-13 13:32:53
    Temat: Re: Skąd ten mit o BMW?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

    P.S. Zmiana obyczajow w kraju

    http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,21108904,szalen
    iec-na-ulicach-lodzi-trzy-kolizje-smiertelnie-potrac
    enie.html

    "Cztery kolizje, śmiertelne potrącenie i atak na trzy starsze osoby -
    to bilans szaleńczego rajdu 36-letniego kierowcy przez pół Łodzi.
    Policja schwytała sprawcę.

    Rozpoczął swoje popisy w centrum miasta. Jadąc samochodem renault
    megane, zaliczył pierwszą stłuczkę na skrzyżowaniu alei Kościuszki z
    ulicą Żwirki. Nawet się nie zatrzymał, ale popędził dalej. Nie chciał
    czekać na zielone światło na al. Mickiewicza, dlatego wjechał między
    dwa stojące na sąsiednich pasach samochody. Przeciskając się,
    uszkodził oba auta. To nie był koniec. Do kolejnej kolizji doprowadził
    na al. Bandurskiego, tuż przy dworcu Łódź Kaliska.
    [...]"

    J.

  • 12. Data: 2016-12-13 20:40:34
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Przy innych tego nie zauważyłem. Zauważyłem natomiast, że przed każdym
    > progiem zwalniającym kierowcy SUVów niemal się zatrzymują. Ja swoją
    > zwykła osobówką jadę normalnie i bywa, że wyprzedzam na progu takiego
    > ślimaka. Czy te SUVy to ze szkła zrobione?

    Paweł, nie każdy ma Volvo :)
    A na serio, to dotyczy to coraz większej ilości facetów w wieku...
    przeróżnym, ale chyba najczęściej około 30-35.
    Jedzie toto jak ciamajda, nie patrzy nigdzie, nie myśli tylko tępo
    siedzi za kierownicą. Taki to właduje Ci się przed maskę na skrzyżowaniu
    i zatrzyma, no bo ma czerwone.
    Faceci po prostu niewieścieją.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2016-12-13 23:23:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ddddddddddddd pisze tak:

    > nowszy ma AC więc czym tu się przejmować

    Nie mów że nie znasz wychudzonych żylastych pedancików przed 50 co za
    5tys kupują drewutnie. Oni szanują rzeczy bo tacy są z domu|fabrycznie
    zaprojektowani.

    Im nie chodzi o rozwalanie i odkupywanie im chodzi o ład i porządek.
    Rozwalenie auta to zerwanie tego ładu.

    Rozbiłem Lexusa. Ech nie byłem dość perfekcyjny dzisiaj. Ale jutro będę

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 14. Data: 2016-12-14 18:52:59
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    > Zawieszenie mają takie twarde że jakby przejechał normalnie to by sufit
    > makówą zaliczył :)

    Mam koreański: całkiem nieprawda.

  • 15. Data: 2016-12-14 19:25:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-12-2016 o 18:52, Scobowski pisze:

    > Mam koreański: całkiem nieprawda.

    A ja francusko-rumuński, jeszcze bardziej nieprawda.