  • Data: 2023-08-31 23:00:42
    Temat: Re: Skąd ta pamięć?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 31 sierpnia 2023 o 21:17:13 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    Discovery - jest to podobno ST-LINK/V2)
    > ST-LINK wymagał u mnie już kilka razy update firmware. Bez tego albo nie
    > widział cpu, albo widział jakieś błedne rzeczy.
    >
    > Podobnie był problem z narzędziami na linuxie, nowe procesory były przez
    > nie albo błednie rozpoznane albo wcale.
    >
    > Już dawno nie robiłem upgrade, ale to się ściągało coś z ST.

    Dzięki.
    Jeszcze sobie przypomniałem, że jest opcja
    wymuszenia wielkości flasha, jutro sprawdzę
    z tym 128kB, bo zostawiłem podłączony ten F0 z 64kB
    i zdalnie mogłem sprawdzić tylko to, że jak mu się
    każe odczytać 128kB to w drugich 64kB są same 0xff.
    Za to ciekawostka jest jakaś w pierwszych 64kB,
    bo wgrywałem program niecały 1kB, a odczytuje się
    inaczej niż 0xff ponad 2kB...
    Diodami miga jak trza, ale co tam się wpisało?
    Oj, człowiek młodziej się czuje ;>