  • Data: 2011-04-11 11:24:28
    Temat: Re: Skad pochodzi sygnal dzownienia?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > No i o tym wlasnie mowimy - ze to trzeba uzgodnic, i przeniesc
    > generowanie sygnalu do centrali AbB.
    > Nie moze byc tak ze centrala AbB zawsze odbiera, cos mu tam popiszczy w
    > sluchawke, a AbA sie potem przeciez i tak nie zorientuje ze za to zaplacil.
    >
    > Nie wiem na ile wspolczesna sygnalizacja pozwala, moze i jest taka
    > mozliwosc ze centrala AbB odsyla komunikat "dzwonie", albo "mam ciekawa
    > zapowiedz glosowa",
    > w trakcie ktorej przychodzi "od tego momentu jest zestawione polaczenie
    > i trzeba taryfikowac".

    No i wszystko jest uzgodnione, centrala AbB w sygnalizacji wysyła
    komunikat do centrali AbA czy ma być zaliczenie czy nie, szczerze to nie
    pamiętam już, jakie to są konkretnie komunikaty w C7.

    Ale operatorom na rękę jest żeby brać pieniądze nawet za niezrealizowane
    połączenie, więc kombinują. Choć nie zawsze i nie wszyscy, mam w
    rodzinie dwa numery w Orange, które mają zamiast wołania durne
    melodyjki, ale nie płacę za niezrealizowane połączenie na te numery,
    choć melodyjki muszę słuchać.