-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skąd osobówki zasysają powietrze do nawiewów ?
Date: Tue, 20 Mar 2012 09:50:34 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 33
Message-ID: <jk9gct$t2n$1@inews.gazeta.pl>
References: <jk7aaf$sdt$1@inews.gazeta.pl>
<a...@4...net>
<jk84ab$fp3$1@inews.gazeta.pl>
<73orle5ypptx$.1kv67ptzpf3ow$.dlg@40tude.net>
<jk86hh$r8n$1@mx1.internetia.pl> <jk8lrm$7r3$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1332233437 29783 82.177.76.50 (20 Mar 2012 08:50:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Mar 2012 08:50:37 +0000 (UTC)
X-User: futrzaknews
In-Reply-To: <jk8lrm$7r3$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2440229
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-20 02:17, MarcinJM pisze:
> W dniu 2012-03-19 21:55, Artur Maśląg pisze:
>> W dniu 2012-03-19 21:45, Tomasz Pyra pisze:
>> (...)
>>> A tam to nie kojarzę skąd dokładnie zasysane było powietrze.
>>
>> A które masz na myśli?
>>
>>> Ale skoro silnik powietrzem chłodzony to jedyne źródło ciepłego
>>> powietrza
>>> to było powietrze które owiało silnik.
>>
>> Zgadza się.
>>
>>> Inna sprawa że odrzewanie w maluchu to AFAIR była taka trochę teoria.
>>
>> Żadna teoria - działało całkiem dobrze, o ile całość była sprawna itd.
>> W Garbusach było podobnie. Faktem jest, że wersje ekskluzywne miały
>> "webasto", ale tego od maluchów nie wymagajmy.
>
> W garbusach bylo zupelnie inaczej.
A co masz na myśli, pisząc inaczej? Znaczy, że konstrukcja trochę inna?
> W malaczu cieplo bylo z powietrza owiewajacego silnik. W garbie cieplo
> bylo brane z dwoch kolektorow wydechowych, na ktorych zainstalowane byly
> wymienniki ciepla.
To nadal powietrze owiewające silnik, tyle, że miało być bezzapachowe,
to zmienili konstrukcję, by nie ciągnąć wprost z układu chłodzenia.
Efekt znany - ta "bezzapachowość" okazała się kolejnym dodatkiem do
jego wyjątkowości :)
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=