-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Skąd osobówki zasysają powietrze do nawiewów ?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jk7aaf$sdt$1@inews.gazeta.pl>
<a...@4...net>
<jk84ab$fp3$1@inews.gazeta.pl>
Date: Mon, 19 Mar 2012 21:45:04 +0100
Message-ID: <73orle5ypptx$.1kv67ptzpf3ow$.dlg@40tude.net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.154.212
X-Trace: 1332189904 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1257 83.25.154.212:2166
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2440159
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 19 Mar 2012 21:18:12 +0100, Aleksander222 wrote:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:au1gz2qr817b.1r7twyao9yuzg.dlg@40tude.net...
>
>>> Inaczej mówiąc, czy dobrze myślę że wloty powietrza do nawiewu są izolowane od
komory silnika, na wypadek gdyby w komorze silnia
>>> była jakaś np. nieszczelność ?.....
>>
>> Izolowane są głównie dlatego że stojąc w korku kabina byłaby wentylowana
>> gorącym powietrzem z komory silnika.
>
> Ale chyba też po to (myślę) żeby w razie nieszczelności wydechu blisko silnika,
albo wykruszenia się uszczelki silnik-katalizator
> albo katalizator-wydech spaliny nie były nawiewane do kabiny ?...
To pewnie też - ogólnie takie silnikowe powietrze trochę zawsze śmierdzi
rozgrzanym silnikiem i niefajnie by było tym oddychać.
A ta izolacja to też różnie się ma w różnych samochodach - niby uszczelki
itp. a jednak jak olej kapie na wydech to śmierdzi w środku mocno.
> -BTW w 126p było chyba inaczej, nie wiem dokładnie skąd nawiew zasysał, ale chyba
to izolowanie komora silnika-wlot nawiewu nie była
> taka dobra albo wcale jej nie było ?..
A tam to nie kojarzę skąd dokładnie zasysane było powietrze.
Ale skoro silnik powietrzem chłodzony to jedyne źródło ciepłego powietrza
to było powietrze które owiało silnik.
Inna sprawa że odrzewanie w maluchu to AFAIR była taka trochę teoria.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.03.12 21:55 Artur Maśląg
- 20.03.12 02:17 MarcinJM
- 20.03.12 08:59 Robert_J
- 20.03.12 09:26 Cavallino
- 20.03.12 09:50 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=