  • 21. Data: 2010-11-16 12:39:55
    Temat: Re: Skąd oryginalna, aktualna tablica rej
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 15 Lis, 18:16, Tatanka <t...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Temat - jak zdobyc oryginalną polską tablicę rejestracyjną, aktualnego
    > wzoru, dowolny powiat,
    > Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze ją do siebie.

    No dobra, posmialem sie, dzieki ;-)

    Ale wychodzi ze mu tej tablicy nie dam i juz.

    Bo krasc nie bede, chociaz na osiiedlu nawet by moze bylo z czego -
    paru gosci dosc wkurzajaco parkuje a kilka aut wyglada na zupelnie
    opuszczone.
    Swojej nie zgubie bo raz ze auto nie jest na mnie, dwa - mam z flaga a
    nie z gwiazdkami czyli dwie bym musial robic.

    No i najwazniejsze - przeciez na lotnisku bagaz przeswietlaja. Znajda
    mu to i go dupną za kradziez, albo jeszcze on powie ze ma ode mnie i
    ja bede mial bagno. Nawet jakbym faktycznie znalazl to gosc moze miec
    grube problemy na lotnisku. Dooopa czyli.
    A mogloby byc tak pieknie gdyby przepisy byly normalne.....

  • 22. Data: 2010-11-16 13:18:42
    Od: babmar <b...@t...net.pl>

> [...]
    > gdzie ma sobie te tablice włożyć.
    > Rzuca Grekiem na ladę, a potem wręcza tablice policjantowi:
    > - Złapałem łobuza na gorącym uczynku, jak kradł jakiemuś gościowi blachy.
    > - No, ale to nie nasz problem.
    > - No to co ja mam zrobić z tymi tablicami, no i z Grekiem oczywiście.
    > - No jak to co? Wsadź se Pan ... ( itp.)
    > No to wziął Greka, wręczył mu tablice i wyszli z KoMendy.
    > Potem poklepał gościa po ramieniu:
    > - Aleśmy się ubawili co?
    > No i jeszcze masz tablice z Polski na pamiątkę!
    > Widzisz u nas to nawet policjant to swój gość.

    E tam, włożył tablice Grekowi tam gdzie mu policjant kazał, tak było.

  • 23. Data: 2010-11-17 17:14:27
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

> [...]
    > wzoru, dowolny powiat,
    > Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze ją do siebie.

    O ile sie dowiedzialem nie ma problemu z tablicami starymi - czarnymi.
    Gdyby ktos mial taka z woj gdanskiego - bede wdzieczny za mozliwosc
    odkupienia. Moze byc via allegro.

  • 24. Data: 2010-11-18 20:43:15
    Temat: Odp: Skąd oryginalna, aktualna tablica rej
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > No dobra, posmialem sie, dzieki ;-)
    > Ale wychodzi ze mu tej tablicy nie dam i juz.
    > Bo krasc nie bede, chociaz na osiiedlu nawet by moze bylo z czego -
    Wydaje mi się, że to jest najwłaściwsza decyzja.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar