  • 11. Data: 2010-05-23 13:26:20
    Temat: Re: Skąd moda na wyjące strony?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-23 15:14, prg pisze:
    > FlashMute widziales?

    Nie. Przydało by się coś takiego do przeglądarki, żeby nie zaśmiecało
    systemu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-05-23 18:45:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> writes:

    > Nie wiem o czym mówisz, ale może dlatego, że ja nie słucham tzw.
    > odtwarzarek mp3 (antyradiów, eremefów i innych zetek) tylko głównie
    > radioEm, radio CCM czy czasami Jedynka.

    Nawet Jedynka podkłada tzw. muzykę pod skrót wiadomości i całe 'radio
    kierowców'.

    MJ

  • 13. Data: 2010-05-24 18:15:18
    Od: Teeed <t...@n...pl>

    On 21 Maj, 20:51, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > wchodzę dzisiaj na stat.gov.pl i mam wyjącą stronę. Wchodzę na google i

    google okazyjnie.. notabene pierwszy raz w swojej karierze...

    > mam wyjącą stronę. Koszmar! Czy twórcy stron nie mogą zrozumieć, że
    > hałasująca strona jest najgłupszym pomysłem z możliwych? Że nie bawi
    > mnie, jak nagle na pół domu w środku nocy rozedrze się ich radosna
    > muzyczka, ich zabawne pinkanie czy ich odtwarzający się automatycznie
    > filmik o czymśtam?.... Albo jak to dzieje się w pracy?

    natomiast zgadzam się z Panem w 100%. Myślę, że większość "dobrych
    webmasterów" zrozumiała ten fakt.

    denerwuje mnie natomiast rosnąca ilość pop-upów flashowych, bo to
    chyba nawet gorsze od muzyczki. Szczególnie jak się "przypadkiem/na
    skutek błędu" nie chcą zamknąć....

  • 14. Data: 2010-05-24 18:27:30
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 23 May 2010 12:59:15 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No właśnie na grupie alt.pl.mozilla szukam rozwiązania na zablokowanie
    > dźwięku z firefoksa, ale nie znajduję. :(

    Vista/WM7 i możesz wyciszyć dowolną aplikację.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2010-05-24 18:27:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 23 May 2010 12:59:15 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No właśnie na grupie alt.pl.mozilla szukam rozwiązania na zablokowanie
    > dźwięku z firefoksa, ale nie znajduję. :(

    Vista/Win7 i możesz wyciszyć dowolną aplikację.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2010-05-24 18:32:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-24 20:27, Borys Pogoreło pisze:

    > Vista/Win7 i możesz wyciszyć dowolną aplikację.

    Wolałbym tańsze rozwiązanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2010-05-24 18:46:58
    Od: "mokinc" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, Ci ludzie są po prostu głupi.

    Nieprawda. To twórcy przeglądarek są po prostu za głupi, bo mimo pierdyliona
    petrodolarów nie potrafią zrobić przycisku włącz/wyłącz dźwięk.
    Twórca strony zrobi to, za co klient zapłaci.

    PS. Obrazek za to bardzo dobry :)

  • 18. Data: 2010-05-25 10:18:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 24 May 2010 20:46:58 +0200, mokinc napisał(a):

    > Nieprawda. To twórcy przeglądarek są po prostu za głupi, bo mimo pierdyliona
    > petrodolarów nie potrafią zrobić przycisku włącz/wyłącz dźwięk.

    O widzisz, to też mnie zastanawia od dłuższego czasu, byłby to dla wielu
    znaczący argument dla zmiany przeglądarki...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 19. Data: 2010-05-25 17:54:35
    Od: olo <o...@n...com>

    > Wolałbym tańsze rozwiązanie.

    ubuntu

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products

  • 20. Data: 2010-05-25 18:49:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-25 19:54, olo pisze:

    > ubuntu

    Wolałbym działające rozwiązanie :D
    Linuksy to nawet się zainstalować nie dają. Ostatnio próbowałem kilka
    odmian i żaden nie przeszedł procesu instalacji. Kiedyś udało mi się
    zainstalować jakąś starszą wersję Ubuntu (9.10 czy 9.04, nie pamiętam) i
    nie potrafił obsłużyć mikrofonu ani głośników USB. Dlatego chciałem z
    ciekawości spróbować nowszych, ale poległy. Ani Ubuntu ani Fedora ani
    OpenSuse... Najdalej zaszedł Ubuntu, bo aż do instalatora.... Ale potem
    się wywalał. Windowsa nic nie zastąpi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek